סמסונג מכריזה על מצלמת מציאות מדומה חדשה בשם Gear 360

Samsung Gear 360 Samsung Gear 360

תערוכת MWC 2016 עומדת בסימן מציאות מדומה וזאת בעקבות הזרקור הענק שהופנה לתחום זה מצד כל השחקניות הגדולות. בהתאם למגמה זו חשפה סמסונג מצלמה חדשה בשם Gear 360 שמסוגלת לצלם תמונות וקטעי וידאו ב-360 מעלות – מצלמה אידיאלית להפקת סרטוני מציאות מדומה.

המצלמה כוללת שני חיישנים בגודל 15 מגה-פיקסל כל אחד מהם מגיע עם עדשת עין דג רחבה בזווית של 180 מעלות. מלבד זאת, יכולה מצלמת ה-Gear 360 לצלם קטעי וידאו ב-360 מעלות ברזולוציה גבוהה מאוד העומדת על 3840×1920, ולצד זאת לספק תמונות סטילס ברזולוציה של 30 מגה-פיקסל. לקינוח, דאגה סמסונג לצייד את ה-Gear 360 בצמצמם עם מפתח f/2.0 וזאת במטרה לאפשר לו לצלם תמונות איכותיות גם בתנאי תאורה מוגבלים.

המצלמה תגיע עם אינטגרציה עמוקה למכשיריה של סמסונג שיעניקו לה מספר יכולות נוספות. דוגמה אחת לכך היא היכולת לצפות בשידור חי מהמצלמה ישירות מהסמארטפון, מה שיעניק למשתמש שליטה טובה יותר על הצילום כולו. לאחר צילום קטעי הוידאו או התמונות, ניתן יהיה לשתף אותם ברשתות החברתיות ואף דרך Google Street View. לקינוח, הדגישה סמסונג כי בכל התכנים כדאי ואף מומלץ לצפות בשלב מאוחר יותר עם משקפי המציאות המדומה שלה, Gear VR.

נזכיר כי חברת סמסונג לא לבדה במערכה וכי ואתמול גם חברת LG הציגה מצלמת 360 פרי פיתוחה. שתי המצלמות מציגות מפרט כמעט זהה ושתיהן דוחפות חזק לכיוון צילום תכנים המותאמים למציאות המדומה. עוד מוקדם לקבוע מי מהן עדיפה, אך ברגע שנשים את ידינו על שתי המצלמות נדאג לערוך השוואה מעמיקה ליכולות הצילום שלהן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים