אור ירוק לסרט “פסיפיק רים 2”

פסיפיק רים פסיפיק רים (באדיבות אלקו מדיה)

סרט הרובוטים-נגד-מפלצות-ענק של גיירמו דל טורו (Guillermo del Toro), “פסיפיק רים“, נאבק לקבל סרט המשך תקופה ארוכה. לאחר שההפקה נדחתה מספר פעמים, בספטמבר האחרון הכריזו אולפני Legendary Pictures שהפקת הסרט מוקפאת עד להודעה חדשה, לדאבונם של מיליוני מעריצים.

כעת נראה שישנו אור ירוק ל”פסיפיק רים 2”, ודל טורו עדיין עומד בראש הפרוייקט כמפיק, אך הוא לא יביים את סרט ההמשך.

את כובע הבמאי יחבוש סטיבן ס. דינייט (Steven S. DeKnight), תסריטאי טלויזיה מנוסה ומוכשר, שעבד על סדרות כמו “באפי”, “אנג’ל”, “ספרטקוס” ולאחרונה גם על “דרדוויל“. זה יהיה הסרט הראשון שדינייט יביים, והדרישות ממנו גבוהות, אך עם הניסיון הרב שלו בטלויזיה ועם דל טורו לצידו, הוא עשוי להתמודד עם זה מעל לציפיות.

אחת מהסיבות ש”פסיפיק רים” התקשה לקבל תקציב לסרט המשך עד עכשיו היא ההכנסות הנמוכות שלו יחסית להוצאות. הפקת הסרט עלתה 190 מיליון דולר, ואמנם הסרט הכניס 411 מיליון סך הכל בקופות, 305 מיליון מתוכם היו מחוצ לארצות הברית, מה שאומר ש-Legendary קיבלו אחוז קטן יחסית מההכנסות האלה, במיוחד מסין, איפה שהסרט הצליח יותר מבכל העולם, עם הכנסות של 111 מיליון דולר ברפובליקה העממית. הפרספקטיבה של חברת Legendary Entertainment השתנתה כאשר היא נרכשה בחודש שעבר על ידי חברת Wanda הסינית, מה שאולי הופך את ההכנסות בסין לאטרקטיביות יותר.

לאחר סדרה של ביטולים של פרויקטים שבראשם עמד דל טורו, ביניהם גם המשחק Silent Hills שבוטל בשנה שעברה, יתכן שהמזל הרע שלו מתחיל להשתנות לטובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים