מכשירי ה-Galaxy S7 מגיעים עם פיצ’ר צילום דמוי Live Photos

Samsung Galaxy S7 (צילום: גאדג'טי) Samsung Galaxy S7 (צילום: גאדג’טי)

במהלך אירוע שטרם נראה כמותו בעולם המובייל, חשפה סמסונג מוקדם יותר השבוע את צמד מכשירי הדגל החדשים שלה: Galaxy S7 ו-Galaxy S7 edge. המכשירים הגיעו עם העיצוב המוכר של ה-Galaxy S6, אם כי מעט יותר מלוטש, לצד שיפורים מקצה לקצה מתחת למכסה המנוע, החל מכוח העיבוד ועד למערך הצילום.

כעת, גם לאחר ההכרזה, ממשיכים להחשף פרטים נוספים אודות הצמד. אתר SamMobile חושף כי סמסונג החליטה לשמור לעצמה את דבר קיומו של פיצ’ר חדש אותו שילבה במערך הצילום: Motion Photo. על מנת לגלות זאת, נבר האתר בהגדרות אפליקציית המצלמה, שם נכתב כי בעת הפעלת הפיצ’ר, תקלוט מצלמת המכשיר תמונת סטילס רגילה, יחד עם וידאו קצר של השניות שקדמו ללחיצה על כפתור הצילום.

פיצ'ר Motion Photo ב-Galaxy S7 (מקור: Sam Mobile)
פיצ’ר Motion Photo ב-Galaxy S7 (מקור: Sam Mobile)

אנו מניחים שתיאור זה מצלצל לכם מוכר, זאת מכיוון שמדובר בפיצ’ר כמעט זהה לפונקציית Live Photos שנחשפה ע”י ענקית הטכנולוגיה האמריקאית, אפל, לצד צמד מכשירי הדגל iPhone 6S ו-6S Plus. את החברה מקופרטינו הקדימה בעבר HTC, כשזו השיקה את HTC Zoe. כלי זה איפשר למשתמשים לקלוט תמונת סטילס, לצד וידאו שנקלט שנייה אחת לפני צילום תמונת הסטילס ו-3 שניות לאחר מכן.

ה-Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge צפויים לנחות בישראל כבר ב-18 במרץ, כאשר מנהל חטיבת המובייל של סמסונג בישראל, אורן מרון, ציין כי בחברה פועלים על מנת להקדים את ההשקה ל-11 במרץ, התאריך בו יושק המכשיר ברחבי העולם לראשונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים