טריילר נוסף לעונה 2 של “דרדוויל”

דרדוויל (באדיבות נטפליקס) דרדוויל (באדיבות מארוול \ נטפליקס)

לפני מספר שבועות שוחרר טריילר לעונה 2 של סדרת גיבור-העל “דרדוויל” של מארוול ונטפליקס. הטריילר נקרא “חלק 1”, וכפי שהובטח בסופו, שוחרר אתמול (25.2) החלק השני. בעוד שהטריילר הקודם התמקד בעימות הצפוי בין מאט מורדוק/דרדוויל לפראנק קאסל/המעניש, הטריילר החדש סובב את יחסיו של מאט עם אמנית לחימה בשם אלקטרה.

בטריילר ניתן לראות בבירור שאלקטרה, המגולמת על ידי אלודי יאנג (Elodie Yung), מכירה את מאט משנים עברו, ובעוד שיתכן ויש ביניהם מידה מסוימת של דם רע, הם גם היו מאהבים, מה שצף מחדש לאור האיחוד הפתאומי ביניהם.

אלקטרה פונה אל מורדוק כדי שיעזור לה להילחם בנציגות של היאקוזה, המאפיה היפנית, בהל’ס קיטצ’ן (Hell’s Kitchen), השכונה הניו-יורקית בה הסדרה מתרחשת. איחוד זה ביניהם גורם למורדוק לסכן את חייו שוב ושוב, מה שגורר תגובה חריפה מחבריו, שדואגים לשלומו וכועסים על כך שהוא לוקח את החוק בידיים.

בעוד שמאט ואלקטרה נלחמים ביאקוזה זה לצד זו, ארגון הפשע היפני “היד” (The Hand) נכנס לתמונה. כבר בעונה הקודמת נרמז על קיומו של הארגון, ושמאט קשור אליו דרך המורה שלו, שלימד אותו אומנויות לחימה, כמו גם כיצד להשתמש בחושים החדים שלו.

משני הטריילרים ביחד ניתן לראות שהמעניש לא יהיה האנטגוניסט המרכזי בעונה הבאה, אם כי ברור שהוא הולך להקשות על חייו של מורדוק. קוראי הקומיקס מודעים לכך שעברו האפל של דרדוויל והקשר שלו ל”יד” תמיד היו מקור הצרות הגדולות ביותר שלו, ואפשר לשער בבטחון מסוים שבעונה הזאת ארגון הנינג’ות יהיה נוכח ומסוכן הרבה יותר מבעונה הקודמת. למרות חילוקי הדיעות ביניהם, סביר מאד שמורדוק וקאסל יאלצו לעבוד ביחד נגד הארגון.

העונה השנייה של דרדוויל צפויה לצאת ב-18 במרץ הקרוב בשירות הצפיה הישירה של נטפליקס, וכמו שאר סדרות נטפליקס, כל פרקי העונה יהיו זמינים מיד בבת אחת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים