סופה של סדרת אייפד אייר: אפל תשיק טאבלט בגודל 9.7 אינץ’ תחת מותג iPad Pro

iPad Pro (מקור: יח”צ אפל)

ה-Apple iPad Air 3, שצפוי לראות אור רשמי כבר במהלך החודש הבא, לא יגיע כחלק מסדרת ה-Air של החברה, אלא יושק כוריאציה בעלת מסך 9.7 אינץ’ עבור הטאבלט המתקדם iPad Pro, כך עולה מתוך דיווחו של אתר הטכנולוגיה 9to5mac.

בהתאם לפרטי הדיווח, ואף שהמכשיר יגיע כממשיך דרכו של דגם ה-iPad Air 2, החברה מקופרטינו תבדיל אותו מסדרת האייר בראש ובראשונה באמצעות מיתוג מחודש, כאשר בעת הכרזתו הוא יגיע כ-iPad Pro 9.7. זאת בדומה לסדרת המחשבים MacBook Pro, שמציעה כיום ניידים בשני גדלי מסך שונים (13 ו-15 אינץ’).

הצצה לאחור

האייפד הבא בייצור אפל לא יבצע שימוש רק במיתוג של סדרת האייפד פרו, אלא הוא צפוי לשאוב ממנו מספר אלמנטים שונים, והם: מערך אודיו בעל 4 רמקולים, 4GB RAM, מחבר Smart Connector עבור מקלדת ואביזרים נלווים, תמיכה ב-Apple Pencil, מעבד Apple A9X ועוד.

על סדרת ה-iPad Pro הכריזה אפל בספטמבר של השנה שעברה ולקחה עימה את יכולות הטאבלטים מספר צעדים קדימה, כאשר הציגה ביצועי עיבוד וגרפיקה יוצאי דופן. בהתאם לדיווחים קודמים, סדרת האייפד פרו תתרחב ותקבל לחיקה דגם עם מסך 9.7 אינץ’ (iPad Air 3 לשעבר) ב-18 במרץ, יום שלישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים