MSI מכריזה על המפץ הגדול: לוחות-אם שטרם נראו כמותם

ענקית החומרה הטיוואנית מכריזה על המפץ הגדול: לא, היא לא מתכוונת לפיצוח סוד היקום, אלא למספר לוחות שטרם נראו כמותם בשוק. לדוגמא, הלוחות לגיימרים מדגם MARSHAL, יהיו בעלי 8 בקרי PCIe 2.0 במהירות פס 16X כל אחד! בזכות לוחות אלו, גיימרים כבדים במיוחד יוכלו לבחור במצב 4 כרטיסי מסך במערך SLI, או במקביל, להתקין 4 כרטיסים נוספים של מערך CROSSFIRE ולדלג בין המערכים השונים, בהתאם לצורך. אם זה לא מספיק, ישנה גם האפשרות לשלוט על המערך כרצונכם, כך שתוכלו לקפוץ ממערך של 4 כרטיסים למערך של 2 בלבד. בנוסף, הלוחות מאפשרים המהרה (OverClock) ידנית או אוטומטית וכמובן תצוגת LCD למצב ההמהרה.

אל הלוח מצורף גם כרטיס קול מסדרת x-FI של Creative. חובבי הטלפוניה וודאי ישמחו לדעת כי חברת MSI לא שכחה אותם והתקינה מערך Super Charger שמאפשר הטענת טלפון נייד תוך שעתיים בלבד לעומת 4 שעות בלוח אם רגיל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים