חברת אינראקטיב הישראלית נרכשה ע”י חברת RNTS הגרמנית עבור 72 מיליון דולר

אקזיט נוסף לשנת 2016: הבוקר (ה’, 3.3) הודיעה חברת אינראקטיב (Inneractive) הישראלית כי נרכשה על ידיד חברת RNTS Media NV, חברת האם של Fyber GmbH, בסכום של 46 מיליון דולר שישולמו מיידית ובמזומן.

לצד סכום הרכישה הראשוני, ההסכם בין שתי החברות קובע כי במידה שתעמוד אינראקטיב ביעדי ההכנסות שהוגדרו לשלוש השנים הקרובות, התשלום אף עשוי לגדול ב-26 מיליון דולר נוספים – גם הם במזומן. העסקה אמורה להתבצע במהלך הרבעון השני של 2016, ואם אכן החברה תעמוד בתחזיות, הסכום הכולל של העסקה כולה עתיד להגיע ל-72 מיליון דולר.

חברת אינראקטיב הישראלית מפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות וידיאו ונייטיב במובייל ומנהלת בורסת פרסום בזמן אמת המבוססת על טכנולוגית פרסום בזמן אמת (RTB). אינראקטיב הגיעה, נכון לכתיבת שורות אלה, ל-630 מיליון משתמשים יחודיים בחודש ב-180 מדינות ויש לה סניפים בסן פרנסיסקו, ניו-יורק ולונדון. במטרה להמשיך את קצב הגידול, תמשיך אינראקטיב להתנהל כחברה עצמאית בתוך RNTS, אך עם זאת, יצטרף זיו אלול, מנכ”ל אינראקטיב, לצוות ההנהלה של RNTS.

חשוב להדגיש כי גם RNTS היא שחקנית משמעותית בתחום ופלטפורמת Fyber של החברה הצליחה להגיע למעל 500 מיליון משתמשים ייחודים בחודש ממדינות שונות ברחבי העולם. האיחוד של שתי החברות יאפשר להן לפעול יחדיו לשם כניסה לשווקים חדשים והצעת סט כלים רחב יותר ללקוחות החברה.

חברת אינראקטיב נוסדה בשנת 2007 על ידי זיו אלול (מנכ”ל) ועופר יהודאי (נשיא) ועד כה גייסה החברה כ-11.5 מיליון דולר ממשקיעים שונים בהובלת קרן אוורגרין ומספר אנג’לים ביניהם מודי כידון, משה תאומים ואודי הילמן. אינראקטיב דורגה בשנת 2015 במקום ה-25 בדירוג החברות הצומחות בישראל של דלויט וברשימת ה-500 החברות הצומחות באירופה, אפריקה והמזרח התיכון של דלויט.

בשנת 2015 הציגה החברה רווחיות והגדילה את הכנסות הברוטו שלה ב-110% לכ-43 מיליון דולר. בשנתיים הקרובות צפויה החברה להכפיל שוב את הכנסותיה.

מנכ”ל אינראקטיב, זיו אלול:

זהו הישג גדול עבורנו ואני מאוד גאה ומודה לצוות העובדים המסור ולמשקיעים שלנו. אנחנו עובדים עם Fyber ועם צוות ההנהלה החזק שלה במשך זמן רב ואנחנו שמחים להצטרף למשפחת RNTS ונלהבים מהפוטנציאל של העתיד המשותף, שיתוף הפעולה והסינרגיות האפשריות בין חברות הקבוצה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים