דיווח: הסמארטפון הבא בסדרת נקסוס יציע מסך הרגיש לעוצמת הלחיצה

מסך 3D Touch ב-iPhone 6S מסך 3D Touch ב-iPhone 6S

סמארטפון הנקסוס הבא, שצפוי להגיע בייצור ופיתוח משותף של גוגל ויצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC, יציע למשתמשיו מסך הרגיש לעוצמת הלחיצה בדומה לטכנולוגיית ה-3D Touch שבמכשירי ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus, כך עולה מתוך פרסומים חדשים ברשת Weibo הסינית.

מסך רגיש לעוצמת הלחיצה ב-Meizu MX6 (מקור: Giz China)
מסך רגיש לעוצמת הלחיצה ב-Meizu MX6 (מקור: Giz China)

על פי פרסומים אלו, לא רק שמכשיר הנקסוס הבא יגיע עם מסך רגיש לעוצמת הלחיצה, אלא גוגל מתכננת לשלב תמיכה ביכולות אלו בפונקציה מובנית במערכת ההפעלה אנדרואיד, ייתכן כי כבר בעדכון המשמעותי הבא למערכת ההפעלה, שזכה לשם הקוד Andorid N.

אם לא די בכך, נמסר כי יצרניות הסמארטפונים הסיניות Meizu, Vivo, OPPO ו-Xiaomi עובדות כיום על פיתוח ושילוב של מסך רגיש לעוצמת הלחיצה במכשירי השוק הגבוה העתידיים שלהן. למעשה, על פי אתר Gizmo China, ייתכן כי מכשיר הדגל הבא בייצור מייזו, Meizu MX6, שצפוי לבצע את הופעת הבכורה הרשמית שלו בחודשים הקרובים, יגיע עם מסך בטכנולוגיה זו.

כיום, מציעות מספר מינימלי של יצרניות אנדרואיד, בהן Huawei ו-ZTE, סמארטפונים בעלי יכולות לזיהוי רמות לחיצה שונות על גבי מסך המגע. אחד מן המכשירים הללו הוא ה-Axon Mini, שהושק באופן רשמי בישראל לפני ימים אחדים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים