אפליקיצית גלגלים תאפשר לכם להשוות מחירים בין מספר מוסכים

אף שהם נמצאים איתנו שנים רבות, רכבים הם עדיין בגדר תעלומה בכל מה שקשור לתפעול והבנת התקלות בהם. בעקבות פרצה זו, מספר רב של מוסכים נוהגים לנצל את חוסר הידע של לקוחותיהם ומעניקים להם דיאגנוזה שגויה או מנפחים מחירים שלא לצורך. אפליקציה ישראלית חדשה בשם “גלגלים” מתכוונת לשנות זאת ומעוניינת להפוך את שוק המוסכים להרבה יותר תחרותי ומתחשב בצרכן.

הרעיון שעומד מאחורי “גלגלים” מאוד פשוט: במקום שהצרכן יעבור בין המוסכים השונים על מנת לקבל מספר הצעות מכל מוסך ומוסך, האפליקציה עושה זאת עבורו. בכל אחת מהאפשרויות שהאפליקציה מציעה, המשתמש יכול לשגר בו זמנית את הבקשה למספר רב של מוסכים המעניקים את השירות.

באותו הרגע, כל המסכים שלוקחים חלק בשירות מקבלים את הפירוט המלא של הבקשה ומרכיבים הצעת מחיר. לאחר שיגור הצעת המחיר, המשתמש יקבל את כל המידע המלא אודות הטיפול או התיקון, כולל פירוט המחירים עבור כל אלמנט בהצעת המחיר. מרגע זה יכול המשתמש לבחור את המוסך שהכי מתאים לו בהתאם למגוון רחב של פרמטרים: המחיר הכולל, דירוג המוסך, מיקומו ועוד.

“גלגלים” כוללת מספר רב של אפשרויות ומרכזת את כל הצרכים של בעל רכב ממוצע. באפליקציה ניתן לקבל הצעות מחיר עבור חלקי חילוף לרכב, תיקוני פח וצבע, תיקונים לרכב והצעת מחיר לטיפולים תקופתיים. כדי לשלוח את בקשת המחיר עבור כל אחת מהקטגוריות השונות המשתמש צריך להזין פרטים מקיפים על הרכב שברשותו כדי לקבל את הצעת המחיר המדויקת ומתאימה עבורו ביותר.

נקודה שחשוב להתעכב עליה היא שהפרטים הנדרשים לאפליקציה כוללים את מספר השילדה ומספר הרישוי ההכרחיים כדי להגיש את הבקשה. בשיחה שערכנו עם המפתחים נמסר כי המידע לא מועבר לאף גורם ולא נשמר במאגר חיצוני והסיבה היחידה שמידע זה נדרש היא בעקבות הדרישה של המוסכים הרשמיים להכיר את היסטוריית הטיפולים של הרכב.

בתוך קטגוריית “תיקוני פח וצבע” כוללת אפליקציית “גלגלים” הגדרה מיוחדת שמתאימה למצבים רגישים – פגיעה בחלקו החיצוני של הרכב בעקבות תאונה. במצב זה, המשתמש יוכל לצלם את מיקום הפגיעה ולהעלות את התמונה לאפליקציה במטרה לקבלת הצעת מחיר לתיקון. גם במקרה זה המוסכים יקבלו הודעה על הבקשה ויוכלו לבחון את התמונה ולהחליט מהי עלות התיקון עבור מקרה זה.

“גלגלים” כוללת מוסכים מורשים בלבד ודואגת לסנן באופן תמידי את נותני השירות הנמצאים במאגר שלה. יתרה מכך, לכל מוסך יש דירוג שנקבע על ידי שאר המשתמשים באפליקציה ולצד המחיר, ניתן לקחת בחשבון את אמינות ודירוג המוסך לפני בחירתו לביצוע העבודה.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים