שמועה: Meizu תחשוף סמארטפון עם מערכת על שבב מדגם MediaTek Helio X25

Meizu Pro 5 (צילום: גאדג'טי) Meizu Pro 5 (צילום: גאדג’טי)

בסתיו 2015 חשפה יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו (Meizu) את סדרת מכשירי השוק הגבוה השניה איי פעם בייצורה, היא Meizu Pro, הכוללת מכשיר יחיד בשם Pro 5 (לו גם גרסה עם מערכת ההפעלה אובונטו). נראה שלא די בכך עבור החברה והיא עובדת בימים על סדרת שוק גבוה נוספת, כך מוסר דיווח חדש המגיע ממולדתה.

בהתאם למידע שעולה מן הדיווח, המכשיר הראשון בסדרת הסמארטפונים החדשה, ששמו ומועד הכרזתו אינם ידועים, ירוץ על גבי מערכת שבבים מדגם Helio X25 (שם קוד: MT6797T), שכמובן תגיע בניצוחה של מדיה-טק (MediaTek) הטיוואנית.

זו, נמסר, תהווה גרסה משודרגת ל-Helio X20, המציעה 10 ליבות עיבוד, מן הסוגים ARM Cortex-A53 ו-Cortex-A72. מערך הליבות, אגב, צפוי להישאר על כנו, כאשר את כוח העיבוד המשודרג תצליח מדיה-טק לספק ע”י שימוש בתדר ליבה גבוה יותר. יש להדגיש כי מדובר בפעם הראשונה בה אנו שומעים אודות מערכת-על-שבב בשם Helio X25, ומידע נוסף אודות יכולותיה המגוונות עשוי להחשף במרוצת החודשים.

עד אז, צפויה מייזו להכריז בחודשים הקרובים על מכשיר הדגל הבא שלה, MX6, שבליבו ככל הנראה תפעם פלטפורמת העיבוד Helio X20.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים