הוכרז: Galaxy Tab A 2016 – הגרסה המעודכנת לטאבלט השוק הנמוך של סמסונג

Galaxy Tab A 7 2016 (מקור: סמסונג)

נראה שסדרות השוק הנמוך של סמסונג משחקות עבור החברה תפקיד פחות משמעותי, כאשר במהלך החודשים האחרונים הקפידה היצרנית לחשוף רבים מן הדגמים החדשים בהכרזות שקטות ולא באירוע הכרזה יוקרתי. כך גם מתייחסת היצרנית הדרום-קוריאנית ל-Galaxy Tab A 7 2016, טאבלט שוק נמוך חדש אותו חשפה במהלך סוף השבוע באתר האינטרנט הגרמני שלה.

ה-Galaxy Tab A 2016 יגיע למשתמשיו עם מפרט סטנדרטי לשוק הנמוך, שכולל מסך 7 אינץ’ ברזולוציית 1280X800, מעבד מרובע ליבות בתדר שעון מקסימלי של 1.3GHz, זיכרון RAM בנפח 1.5 גיגה-בייט וכן 8 גיגה-בייט עבור אחסון פנימי, אותם יוכל המשתמש להרחיב ב-200GB נוספים באמצעות כרטיס MicroSD תואם.

נוסף על אלו, ישלב המכשיר סוללה בעלת קיבולת 4,000mAh, צמד מצלמות ברזולוציית 5 ו-2 מגה פיקסל, עבור החיישן הראשי והמשני, בהתאמה, וכן ירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.1 לוליפופ. מימדיו יעמדו על 8.7 מ”מ עובי ומשקלו 283 גרם.

Samsung Galaxy Tab A 2016 2

עם הטאבלט תספק סמסונג גרסה מעודכנת ל”מצב הילדים” (Kids Mode), הרביעית במספרה, שמציעה מגוון רחב של פונקציות ייעודיות עבור ילדים. השינויים במצב הילדים בהשוואה לגרסאותיו הקודמות אינם ברורים, אך צפויים להתבהר בשבועות הקרובים, בעת שיהפוך הטאבלט זמין לרכישה. אז, אגב, צפוי מחירו לעמוד על כ-730 שקלים (190 דולר) עבור גרסת Wi-Fi בלבד בעוד גרסה הכוללת חיבור לרשת LTE תגיע עד למחיר של 950 שקלים (245 דולר) .


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים