זוכה ישראלי נוסף? נפתחה ההרשמה לתחרות החדשנות הבינלואמית בסין

מימין לשמאל: מני שלום, מייסד ומנכ”ל , Wayerz הילה גולדמן אצלאן, מנכל”ית ומייסדת DiaCardio , רועי דגן ורענן לידגי’, מייסדי . SecuriThing

באירוע חגיגי שהתקיים אתמול (א’, 13.3) נפתחה באופן רשמי תחרות החדשנות הבינלאומית של חברת הייעוץ הסינית המובילה Shenjing360 וקרן ההון סיכון JVP הירושלמית. התחרות המדוברת, 2016 Global Innovation Award בשמה הרשמי, מתקיימת זו השנייה השנייה ברציפות ונערכת במקביל בארבעה אזורים גאוגרפים: סין, ישראל, ארה”ב ואירופה.

התחרות תקנה ליזמים אפשרות לזכות בפרס הראשון העומד על כ-1.5 מיליון דולר במזומן (ללא אקוויטי) ולצד זאת הזדמנות לקבל השקעה משמעותית יותר הודות לקרן בת ה-25 מיליון דולר שהקימה Shenjing360 במיוחד עבור החברות המשתתפות בתחרות. לצד האפשרות לזכות בסכומי כסף משמעותיים, התחרות היא הזדמנות מצוינת לקבל חשיפה רחבה במיוחד בשוק האסיתי בכלל ובשוק הסיני בפרט.

DSC_2673_812x542

התחרות פתוחה עבור סטארטאפים שגייסו עד 2 מיליון דולר, וניתן להגיש מועמדות כבר עכשיו ועד לתאריך ה-15 במאי 2016 דרך האתר. התחרות פונה לסטארטאפים במגוון רחב של תחומי פעילות: סייבר, פינטק, האינטרנט של הדברים, טכנולוגיה לבישה, ראייה ממוחשבת ביג דאטה ועוד.

לאחר שלב ההרשמה החברות יעברו סינון קפדני על ידי צוות של קרן JVP ושותפי התחרות. בחודש יוני, לאחר סיום ועדת הבחינה, יוכרזו שמונה עד עשרה סטארטאפים שיעלו לשלב חצי הגמר ומתוכם ייבחרו שלושה שיטוסו לייצג את ישראל בתחרות בסין.

בשנת 2015 תחרות ה Global Innovation Award יצרה עניין רב בקרב קהילת היזמים המקומית: מעל 180 סטארטאפים ישראלים  מ-13 תחומים שונים ניגשו לתחרות. לשלב חצי הגמר העפילו 9 פיינליסטים, מתוכם נבחרו שלושה סטארטאפים לייצג את ישראל בתחרות העולמית שנערכה בביג’ינג: DiaCardio, Wayerz ו-SecuriThings.

בשנה הקודמת, הזוכה הגדול של התחרות היה סטארטאפ ישראלי בשם DiaCardio אשר פיתח אלגורתמים מתקדמים שמאפשרים לפענח בצורה מתקדמת וחדישה בדיקות אקו-לב באמצעות ניתוח מהיר ואוטומטי של פרמטרים עיקריים של תפקוד הלב. שלושה הסטאטרפים שייצגו את ישראל בגמר זכו בפרסים והשקעות בסך כולל של מעל  2.2 מיליון דולר סה”כ.

קרן ההון סיכון JVP תוביל את התחרות בישראל בשיתוף מובילים בתעשיית ההייטק הישראלית, אשר ילוו את התהליך ובחירת הסטארטאפים שיעפילו לשלבים השונים. בהם: Microsoft Ventures, EMC, Poalim Hi-Tech, EY Israel, Herzog Fox & Neeman (HFN) Nautilus by AOL ו-PR Newswire.

שרי וונג (Sherrie Wang) שותפה בכירה בשנג’ינג:

אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם השותפים שלנו המובילים את הייטק הישראלי. עבור סין, ישראל היא מוקד עולמי של חדשנות טכנולוגית ומודל לחיקוי. המטרה של התחרות, המתקיימת במוקדים שונים ברחבי העולם, היא לזהות את המיזמים המבטיחים ביותר בחדשנות העולמית, לעודד אותם, לפתוח עבורם דלתות, ולאפשר להם להפוך לחברה משמעותית , פורצת דרך ומובילת שוק. הסטארטאפים הישראליים שייצגו את ישראל בתחרות בשנה שעברה, זכו להישגים חסרי תקדים. אנחנו בטוחים שגם בשנת 2016, הסטארטאפים שיגיעו לגמר ייצגו בכבוד את החדשנות הישראלית.

יואב צרויה, שותף ב JVP:

ישראל מייצרת חברות משמעותיות ומעניינות המהוות בסיס לחדשנות ולהתפתחות הטכנולוגית שהשוק הסיני מחפש. אנו שמחים לחבור שוב לשותפינו, איתם אנו מובילים מזה שנים רבות את ההייטק הישראלי, על מנת ליצור גם השנה, תחרות אשר תעורר עניין רב ותייצר פסיפס מרתק של סטארטאפים, שעבורם התחרות יכולה להוות הזדמנות ייחודית לפריצת דרך משמעותית אל מול השוק הסיני ושווקים בינלאומיים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים