“סמוך על סול” מחודשת לעונה שלישית

סמוך על סול סמוך על סול (באדיבות HBO)

עוד לא הסתיימה ההרצה של העונה השנייה של סדרת המופת “סמוך על סול” (Better Call Saul), וכבר סוני ו-AMC חתמו על עונה שלישית לסדרה.

“סמוך על סול” היא סדרה שקודמת לאירועי “שובר שורות” (Breaking Bad) המצליחה, וסובבת את עורך הדין ג’ימי מקגיל (Jimmy McGill), שידוע לנו מ”שובר שורות” בשמו הבדוי, סול גודמן. דמות בולטת נוספת היא דמותו של מייק ארמנטראוט (Mike Ehrmantraut), שוטר בדימוס שעדיין לא נכנס לעסקי הפשע בהם הוא מעורב ב”שובר שורות”.

הסדרה מציגה את הפיכתו של ג’ימי מקגיל, אותו מגלם בוב אודנקירק (Bob Odenkirk), משרלטן קטן לעורך דין מוכשר ומצליח. ההתדרדרות המוסרית שתוביל אותו בסוף לשנות את שמו לסול גודמן ולסייע לעבריינים להימלט מעונש ניכרת כבר מתחילת העונה הראשונה. במקביל, אנחנו לומדים יותר על הרקע של מייק, אותו מגלם ג’ונתן בנקס (Jonathan Banks), ורואים איך יחד עם ג’ימי (אבל גם בכוחות עצמו) הוא נכנס ביודעין לתוך עסקים מפוקפקים, כדי לעזור לנכדתו ואימה האלמנה בצד הפיננסי.

כבר ב”שובר שורות” הראה וינס גיליגאן (Vince Gilligan), יוצר הסדרה, כשרון בלקחת שחקנים המוכרים מתפקידי משנה, ולהפוך אותם לכוכבים דרמטיים שאין שני להם. את הסדרה החדשה הוא יוצר יחד עם פיטר גולד (Peter Gould), שהיה גם הוא אחד מהכותבים המרכזיים ב”שובר שורות”, ויחד הם מצליחים לייצר סדרה יוצאת דופן, שבשלב מוקדם זה כבר מצליחה למשוך עניין לא פחות מקודמתה.

החידוש לעונה שלישית לא מפתיע, וסביר להניח שגיליגאן וגולד יקבלו את ההזדמנות להביא גם את הסדרה הזאת לסיומה. בינתיים היא שווה כל רגע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים