הוכרזה: MediaTek Helio X25 – עם 10 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.5GHz

MediaTek Helio X25

ענקית השבבים הטיוואנית, מדיה-טק (MediaTek) מעלה הילוך בעולם המובייל וכעת, טרם הגעת פלטפורמת השוק הגבוה שלה, Helio X20, לצרכנים, מכריזה החברה על מערכת שבבים חדשה לשוק הגבוה, היא MediaTek Helio X25.

Helio X25, כפי שניתן להסיק, מגיעה כגרסה משופרת ומשודרגת ל-Helio X20, בעודה מציעה מערך ליבות זהה הכולל 10 ליבות עיבוד ובתהליך ייצור בגודל 20 ננומטר. את השיפור ביכולות השבב, מוסרת היצרנית, היא משיגה באמצעות הגברת תדר הליבה של צמד ליבות ה-Cortex-A72, שיגיעו הפעם בתדר מקסימלי של 2.5GHz, בניגוד ל-2.3GHz ב-X20.

MediaTek Helio X25 2

הביצועים הגרפיים שופרו גם הם ותדר ליבת ה-Mali-T880 יעמוד כעת על 850MHz, בהשוואה ל-780MHz. מלבד אלו, נראה כי יתר האלמנטים במערכת-על-שבב זהים למדי לאלו שהופיעו בגרסתה הקודמת: 4 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53 בתדר שעון של 1.4GHz ו-4 נוספות בתדר 2.0GHz עבור שימושים מעט יותר אינטנסיביים, בעוד צמד ליבות ה-Cortex-A72 המשודרגות יספקו את העבודה האינטנסיבית ביותר.

מיד לאחר שהכריזה החברה על השבב החדש, הרשה לעצמו נשיא יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו (Meizu) לעדכן את קהל הנוכחים כי Helio X25 תהיה בלעדית עבור סמארטפון הפרימיום Meizu Pro 6 למשך מספר חודשים לאחר שיוכרז. זאת, אגב, בניגוד לדיווחים הקודמים שהעידו על שילובה של Exynos Octa 8890, אך ייתכן מאוד כי למכשיר יוצעו גרסאות לשווקים שונים.

עד אז, צפויה ה-Helio X20 להתחיל להגיע לצרכנים כבר בחודש הבא, כאשר המכשיר הראשון שמציע אותה באופן מסחרי הוא ה-Zopo Speed 8.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים