משקפי המציאות המדומה PlayStation VR יושקו באוקטובר במחיר 399 דולר

משקפי PlayStation VR משקפי PlayStation VR

במהלך מצגת של סוני בכנס הגיימינג GDC בסן פרנסיסקו, הציגה החברה את הגרסה הצרכנית הסופית של PlayStation VR: פתרון המציאות המדומה של סוני עבור קונסולת ה-PlayStation 4. המשקפיים יושקו לקהל הרחב באוקטובר 2016 ומחירם יעמוד על 399 דולר.

על מנת להינות ממשקפי המציאות המדומה של סוני יהיה צורך בקונסולת PlayStation 4 ומצלמת PlayStation, שאינם כלולים בערכה הבסיסית. בתצורה הבסיסית ביותר, חסרים גם בקרי השליטה Move – אך סוני תציע ערכות נוספות, הכוללות את מצלמת ה-PlayStation ובקרי Move עבור שחקנים שאין ברשותם את אביזרים אלו.

PS4-Vr

משקפי המציאות המדומה יכללו מסך Full HD בקצב רענון גבוה של 120 תמונות לשניה. תשע נורות LED על גבי המכשיר יאפשרו לקונסולת ה-PlayStation לעקוב אחרי ראשו של השחקן מכל זווית. לטענת סוני, הקונסולה תספיק להגיב לתנועת המשתמש בזמן תגובה קצר מ-18 מילי-שניות.

השאלה המהותית היא האם סוני תצליח לספק חוויה כמו אלו שמציעות מתחרותיה, ובעיקרן Vive של HTC ו-Rift של Oculus. הפתרונות של Oculus ושל HTC מתחברים למחשב ומסוגלים להציג גרפיקה באיכות גבוהה מאוד, כל עוד המחשב מסוגל לה. ה-PlayStation 4 מוגבלת בכוח העיבוד שלה בהשוואה.

עם זאת, סוני מבטיחה שכ-50 משחקי מציאות מדומה יהיו זמינים לגיימרים בין ההשקה באוקטובר ועד סוף השנה. מעבר לכך, כ-230 מפתחים עובדים על משחקי מציאות מדומה שינצלו את הפלטפורמה – החל ממפתחי אינדי וכלה במפתחים בחברות ההפצה הגדולות ביותר, כך לפי סוני.

כעת נותר רק לחכות ולראות – איזו חוויה סוני תצליח לספק, והאם הניסוי יוכתר כהצלחה. צפו לפרטים נוספים לקראת ההשקה באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים