אפל חותכת את מחיר שעון ה-Apple Watch, משיקה רצועות חדשות

Apple Watch Apple Watch

במהלך אירוע האביב שנערך אמש (ב’, 21.3) בקופרטינו, קליפורניה, הודיעה אפל על הפחתה משמעותית במחירו הבסיסי של השעון החכם Apple Watch, אשר יוצע מעתה בעלות התחלתית של 299 דולר. מאז מועד השקתו לפני קרוב לשנה, עמד מחירו של השעון על 349 דולר, כך שמדובר בירידה של 50 דולר במחיר או בהנחה של כ-14% ממחירו המקורי.

ההפחתה במחיר השעון אינה כה אופיינית לאפל, ודאי שלא עבור דגם מכשיר אשר נכון לשלב זה טרם זכה לדור חדש. את ה-Apple Watch 2 אנו צפויים לראות לראשונה רק לקראת סוף השנה, כך שככל הנראה לא מדובר בהפחתה במחיר לקראת השקת דגם חדש. עם זאת, ברשתות חנויות גדולות בארה”ב נמכר השעון במחיר ה”חדש” מזה זמן מה, כך שייתכן ומדובר בהתיישרותה של אפל למחיר זה.

פנינו ליבואנית מוצרי אפל בישראל, איידיגיטל, לקבלת תגובה בנושא הפחתת המחיר וההשפעה שלה על הצרכן הישראלי ואנו ממתינים לתגובה.

רצועות חדשות ועדכון ל-WatchOS 2.2

אחד הלהיטים הגדולים עבור השעון החכם של אפל, לפחות על-פי הצהרותיה של החברה, הן הרצועות הנלוות לשעון. על פי אפל, כשליש ממשתמשי ה-Apple Watch מחליפים את רצועות השעון באופן קבוע, ומכאן שנדרשת החברה להציג דגמים חדשים של רצועות כדי להשאיר את לקוחותיה מעוניינים.

רצועות Woven Nylon עבור Apple Watch
רצועות Woven Nylon עבור Apple Watch (מקור: Apple.com)

אפל הציגה מספר צבעים חדשים עבור דגמי רצועות קיימים והשיקה קו חדש של רצועות עשויות ניילון שזור ב-7 צבעים שונים. הרצועות החדשות יימכרו במחיר בסיסי של 49 דולר לצד רצועות הספורט הבסיסיות שהציעה החברה עבור השעון החכם מאז השקתו בשנה שעברה, גם הן מוצעות במחיר זה.

מערכת ההפעלה WatchOS גם היא זכתה לעדכון אמש וזמינה כעת בגרסה 2.2, המציעה אפשרות לרשום מספר שעוני Apple Watch במקביל במכשירי אייפון המריצים את מערכת ההפעלה iOS 9.3 ומעלה. התוספת החדשה תאפשר מעבר מהיר בין שעונים שונים המוגדרים לעבודה עם מכשיר אייפון בודד, אולם לא ניתן לתקשר עם יותר משעון יחיד בו זמנית.

בנוסף, מציעה WatchOS 2.2 אפליקציית מפות משודרגת, המאפשרת צפיה בתפריט קיצורי דרך המובילים למיקומים נבחרים, גישה מהירה לחיפוש ואנשי קשר, מיקומי אתרי בילוי קרובים (מסעדות, סרטים וכד’) וגישה מהירה לקיצורי דרך למקומות מוגדרים מראש בשירות המפות כמו “בית” או “עבודה” היישר ממסכי ה-Glance בשעון החכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים