רגע לפני ההכרזה פרטי ה-Galaxy Tab 8.9 נחשפים בתמונות

חברת סמסונג אמורה לערוך הערב מסיבת עיתונאים גדולה בתערוכת CTIA, במהלכה היא צפויה לחשוף את ה-Galaxy Tab 8.9. תמונות ראשונות שאתר PocketNow חושף מהדוכן של סמסונג בתערוכה, חושפות בפנינו פרטים ראשונים אודות ה-Galaxy Tab 8.9 המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0 Honeycomb שעל גביה מולבש ממשק משתמש ייחודי של סמסונג (אף חברה עד כה לא החליפה את הממשק של אנדרואיד 3.0). הממשק יגיע עם ווידג’טים מבית סמסונג, כמו: מזג האוויר, חדשות, מייל, גלריה, אינטגרציה עם רשתות חברתיות, מניות ועוד, שהתעדכנו בזמן אמת.

ה-Galaxy Tab 8.9 מבחינת מפרט טכני צפוי להיות דומה מאוד ל-Galaxy Tab 10.1, רק עם מסך 8.9 אינץ’ כמובן (ברזולוצייה דומה של 1280X800), מעבד כפול ליבה 1Ghz ומשקל של 470 גרם. הפרטים המלאים צפויים להיחשף הערב, אנחנו כמובן נעדכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים