פיראטים בחלל: דלפה גרסת ה-Blu-Ray של “מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר”

מתוך: מלחמת הכוכבים הכוח מתעורר מתוך: מלחמת הכוכבים הכוח מתעורר (באדיבות פורום פילם)

“מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר” שיצא לאקרנים בסוף השנה שעברה הפך במהרה לאחד משוברי הקופות הגדולים בכל הזמנים. הסרט, שלדעת רוב עמד בהבטחות של קמפיין השיווק האגרסיבי שלו, הכניס מעל שני מיליארד דולר, וכעת משהוא ירד מהמסכים אינספור מעריצים מחכים ליציאת הגרסאות הביתיות לשוק.

גרסת ה-Blu-Ray של הסרט, שאמורה לצאת לצד גרסת ה-DVD ב-5 באפריל, דלפה לפני מספר ימים לרשת, ואין זה מפתיע שכמות ההורדות שלה כבר בשמים. ההערכה היא שרק ב-12 השעות הראשונה מהדליפה של ה-Blu-Ray הורידו את הסרט 250 אלף אנשים שונים, ומאז כמות ההורדות רק עולה.

עותקים פיראטיים של מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר (מתוך אתר Kickass Torrents)
עותקים פיראטיים של מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר (מתוך אתר Kickass Torrents)

זו לא הגרסה הראשונה של הסרט שדלפה לרשת, כמובן. גרסאות שצולמו במצלמות ישירות ממסך הקולנוע רצות ברשת עוד מיציאת הסרט, אך מכיוון שאיכות התמונה שלהן ירודה מאד, הן לא זכו לפופולריות רבה. גרסת ה-Blu-Ray, מנגד, צפויה להציג תמונה באיכות גבוהה במיוחד, וכל מי שנוהג לצרוך תוכן פיראטי יכול להנות ממנה בקלות רבה.

בנסיון להאבק בהדלפה, דיסני ו-Lucasfilm שלחו לגוגל עשרות אלפי דרישות להסרת קישורים ממנוע החיפוש, אך זה לא מפריע לאתרי שיתוף פיראטיים רבים לשתף את הסרט.

עם ההצלחה של הסרט והמרצ’נדייז סביבו, סביר להניח שמעריצים רבים ירצו גרסה קשיחה של “מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר” לשים על המדף בבית, לצד שאר סרטי “מלחמת הכוכבים” שנמצאים שם כבר שנים. למרות זאת, אין ספק שגם הפעם, כמו בכל מקרה אחר, הדליפה המוקדמת תנגוס לדיסני ול-Lucasfilm במכירות.

בעוד שבתחום משחקי הוידאו הפיראטים מודאגים, בתחום ה-DVD וה-Blu-Ray עדיין לא נמצאה דרך אפקטיבית להאבק בהפצה הלא חוקית, וסביר שגרסאות פיראטיות ללהיטים גדולים כקטנים ימשיכו להופיע ברשת עוד זמן מה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים