פרויקט מימון ההמונים הישראלי WeKast ישדרג את הפרזנטציות שלכם

מי שניסה להעביר פרזנטציה במשרד או בהרצאה יודע כי לפעמים מדובר בתהליך לא פשוט. צריך לוודא שהמחשב תומך בכבלים המתאימים כדי לחברו למקרן, שקיים חיבור לרמקולים במידה ונדרש אודיו ולבסוף להגדיר גם את הרשת האלחוטית אם רוצים להציג תוכן מן רשת האינטרנט. פרויקט מימון המונים ישראלי חדש בשם WeKast עלה בימים אלו לקיקסטארטר ושם לעצמו מטרה להקל באופן משמעותי על התהליך כולו.

WeKast הוא מעיין דונגל חכם שיודע להתחבר לאחד משני החיבורים הנפוצים ביותר כיום: חיבור HDMI וחיבור VGA. כל שיש לעשות הוא לחבר את הדונגל למסך הטלוויזיה או המקרן, באמצעות אחד מהחיבורים הנ”ל, ומאותו הרגע ניתן לתפעל את המצגת ישירות מהסמארטפון. מלבד אותו חיבור ראשוני, אין צורך לדאוג לאלמנטים נוספים מאחר שהמידע כולו, וידאו וסאונד, מוזרם באופן ישיר מהסמארטפון למסך.

השליטה בפועל מתבצעת באמצעות אפליקציה ייעודית שפותחה עבור השימוש ב-WeKast. האפליקציה מאפשרת לכל משתמש לטעון מצגות ישירות מחשבון הגוגל דרייב או מחשבון הדרופבוקס ומאותו רגע ניתן לתפעל את המצגת באופן מלא, בדומה לנעשה באמצעות מחשב נייד.

מעבר לאפשרויות השליטה השונות, האפליקציה מקנה למשתמש מספר אפשרויות נוספות שיכולות לסייע לו במהלך או בסוף ההרצאה. אחת היכולות המעניינות היא האפשרות לקבל פידבק בזמן אמת על כל שקף במצגת ובשלב מאוחר יותר לנתח את המידע בכדי לשפר אותה. בסוף ההרצאה ניתן לשתף את המצגת עם כל הנוכחים ובכך להבטיח כי היא תגיע לכל המשתתפים.

כמובן שלא ניתן להזכיר דונגלים למיניהם מבלי להזכיר את ה-Chromecast או מחשבי סטיק אחרים להם פונקציונאליות דומה. במקרה זה מציינים ב-WeKast כי המוצר שלהם עדיף מאחר שאין צורך לבצע התממשקות בכל פעם שמחליפים את מקום הרצאה. במוצרים כמו ה-Chromecast יש להגדיר את הרשת האלחוטית ולבצע הפעלה ראשונה, מה שעלול לגזול לא מעט זמן, תופעה שאינה מתרחשת בעת החיבור של WeKast.

WeKast מגיע עם סוללה נטענת בנפח של 1,200mAh, מעבד בעל תדר שעון של 1.6GHz וזיכרון RAM בנפח של 1GB. המחיר של WeKast לתומכים הראשונים הוא 89 דולר (340 שקל) וזאת לעומת המחיר המלא העתידי שיעמוד על כ-149 דולר (570 שקל). WeKast צפוי להישלח לרוכשים הראשונים בחודש ינואר 2017.

לעמוד הקמפיין – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים