הסדרה הדוקמנטרית Dark Net של מתי כוכבי תזכה לעונה שניה

Dark Net היא סידרה דוקומנטרית העוסקת ב”צד האפל” של האינטרנט והעולם הדיגיטלי. הסדרה נוצרה על ידי איש העסקים הישראלי מתי כוכבי, בעליה של חברת AGT International המציעה פתרונות אנליטיקה מתקדמים. במרכזה של הסדרה דמויות ססגוניות ואמיתיות לחלוטין, שחיות בעולם שגם הגולשים היותר מנוסים לא בקיאים בו לרוב, והיא אף צוללת לעתים למעמקי ה-Darkweb.

הסדרה הצליחה מאד בארצות הברית ובאירופה, וממשיכה להירכש על ידי עוד ועוד מדינות. כעת רשת ShowTime האמריקאית, שמפיצה את הסדרה, הזמינה מכוכבי עונה שניה, והוא נענה לאתגר, באומרו שעם “כלים טכנולוגיים יצירתיים ויחודיים נחשוף סיפורים, תופעות ואירועים שלא נראו על המסך קודם”.

אין זה מפתיע ש-Dark Net נחלה הצלחה. “מראה שחורה“, סדרת המדע הבדיוני המצליחה של ערוץ 4 הבריטי כבר הראתה לנו מספר תרחישים מדאיגים שהטכנולוגיה עשויה להוביל אותנו אליהם. Dark Net, בניגוד אליה, לא ממציאה תרחישים, אלא מראה את המציאות כפי שהיא, וחושפת בפנינו את הסכנות האמיתיות והקיימום בעולם הוירטואלי שאנחנו מתחברים אליו בפזיזות ובהיסח הדעת.

התחקירנים ומומחי הרשת של Vocativ, פלטפורמת החדשות בה כוכבי נעזר, היו הראשונים למצוא את הקשר בין הפיגועים בפריז בנובמבר לבין דאע”ש, גילו שפעילים מרקסיסטים-מיליטנטים ניסו להתקרב אל אובמה בביקורו האחרון בקובה, ובזה לא מסתכם היקף פעילותם.

לא ידוע עדיין מתי צפויה לצאת העונה השניה, אך מצפות לנו עוד לא מעט הפתעות אם להאמין ל-Vocativ ולכוכבי.

צפו בקטעים מתוך פרקי העונה הראשונה של הסדרה בפלייליסט הבא של Showtime מיוטיוב:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים