אינסטגרם תאפשר פרסום קטעי וידאו באורך מירבי של 60 שניות

אינסטגרם

וידאו הוא התמונות החדשות ובאינסטגרם יודעים זאת כבר זמן מה. הרשת החברתית הותיקה בבעלותה של פייסבוק תוסיף בקרוב אופציה לפרסום קטעי וידאו באורך של עד 60 שניות, זאת לאחר תקופה ארוכה בה הוגבלו המשתמשים לקטעים בני 15 שניות לכל היותר.

זהו הצעד הראשון מיני רבים שתראו השנה“, מציינת החברה בבלוג הרשמי ומוסיפה כי זמן הצפיה בסרטוני וידאו ברשת החברתית עלה ב-40 אחוזים בששת החודשים האחרונים. סרטוני הוידאו ללא ספק מאפשרים לאינסטגרם לשמור על עיניהם של המשתמשים צמודות למסך לתקופות זמן ארוכות יותר בכל שימוש באפליקציה ואפשרות הצגת פרסומות מבוססות וידאו ודאי תוסיף גם לשורה התחתונה של החברה.

[su_vimeo url=”https://vimeo.com/160762565″ width=”640″ height=”420″]

באינסטגרם מציינים כי בנוסף לאפשרות שילוב קטעי הוידאו הארוכים, יהנו משתמשי האפליקציה על-גבי פלטפורמת iOS מחזרתה של פונקציית המולטי-קליפ, המאפשרת יצירת סרטון וידאו ממספר קטעי וידאו השמורים בספריית הסרטונים במכשירי האייפון.

אפשרות שיתוף קטעי הוידאו באורך מירבי של 60 שניות החלה להגיע למשתמשים החל מאתמול (ג’, 29.3) ולפי דברי החברה תעשה דרכה בהדרגה למשתמשים ברחבי העולם בחודשים הקרובים, כך שיש להיעזר בסבלנות עד הפעלתה. פונקציית המולטי-קליפ, לעומת זאת, תהיה זמינה עבור משתמשי iOS עוד השבוע ותופיע יחד עם עדכון לגרסה 7.19 של אפליקציית אינסטגרם,


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים