העדכון הגדול הבא של ווינדוס 10 יגיע למשתמשים בחינם בקיץ הקרוב

Windows 10

בכנס המפתחים שערכה אמש (ד’, 30.3) מיקרוסופט הכריזה החברה על עדכון הקיץ (Redstone) עבור מערכת ההפעלה ווינדוס 10. כחלק מהצגת החידושים האחרונים במערכת ההפעלה, חשף ראש מחלקת ווינדוס במיקרוסופט, טרי מאיירסון, כי ווינדוס 10 מותקנת על מעל מ-270 מיליון מכשירים ברחבי העולם בהם נעשה שימוש פעיל.

העדכון החדש של מערכת ההפעלה יגיע בקיץ הקרוב בחינם לכל משתמשי ווינדוס 10 הקיימים ועל-פי מאיירסון יגיע גם לקונסולת המשחקים Xbox One יחד עם אפליקציות Windows 10 והעוזרת הוירטואלית קורטנה.

עדכון הקיץ של ווינדוס 10 יכלול לראשונה תמיכה בפונקציית האבטחה הביומטרית Windows Hello בתוך דפדפן Edge של החברה. לאחר ביצוע העדכון יוכלו מפתחי אתרים להוסיף תמיכה בפונקציה ולאפשר למשתמשי ווינדוס 10 להחליף את שם המשתמש והסיסמה הדרושים לשם גישה לחשבונותיהם המקוונים באפשרויות ביומטריות כמו זיהוי פנים, עיניים או טביעות אצבע.

במיקרוסופט שמו דגש גדול על השימוש בעט הסטיילוס על-גבי פלטפורמות מבוססות ווינדוס 10 והדגישו כי החל מהעדכון הקרוב יוכלו משתמשי ה-Windows Ink לבצע שימוש נרחב הרבה יותר באפליקציות שונות על גבי מערכת ההפעלה וגם בתוכנות אופיס.

windows-10-stickies

במהלך אירוע הפתיחה של כנס המפתחים הציגה מיקרוסופט אפשרות לזיהוי אוטומטי של מרחק בין שתי נקודות (או מסלול) אותו צייר המשתמש על גבי מפה ואפליקציית פתקים המאפשרת זיהוי וניתוח הטקסט לשם יצירת אירועים בלוח שנה, תזכורות ועוד. דגש מיוחד גם ניתן למפתחים צד-שלישי של ווינדוס 10 עם הדגמה מהירה של הזנת שתי שורות קוד לשם ביצוע שימוש ב-Windows Ink באפליקציות.

חלק נוסף אותו הדגישה מיקרוסופט במהלך האירוע היה השימוש בווינדוס כפלטפורמה אוניברסלית הפועלת על גבי מגוון רחב של מכשירים (מחשבים, Xbox One, טאבלטים, סמארטפונים). במיקרוסופט ציינו פעם נוספת את הגעתן של אפליקציות משמעותיות עבור הפלטפורמה החדשה, אם כי לא ציינו במפורש האם ניאלץ להמתין עד עדכון הקיץ לשם הגעתן או שמא אלו יופיעו בחנות האפליקציות של החברה קודם לכן. בין האפליקציות תוכלו למצוא את פייסבוק, אינסטגרם, פייסבוק מסנג’ר וטוויטר, חלקן כבר זמינות בגרסאות בטא  עבור ווינדוס 10 בחנות האפליקציות כיום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים