זום גדול ואיכותי: Sony מכריזה על ה-RX10 III

Sony RX10-III Sony RX10-III

היצרנית היפנית הותיקה Sony הכריזה על ה-RX10 III, מצלמה בעלת טווח זום מרשים שלא מתפשרת על חיישן גדול ואיכותי.

טווח הזום של העדשה המצורפת למצלמה החדשה עומד על x25, מאורך מוקד של 24 מ”מ (רחב למדי) ועד ל-600 מ”מ (גדול מספיק עבור צילומי טבע). גודל הצמצם נע מ-f/2.4 בקצה הקרוב ועד ל-f/4 בקצה הרחוק. העדשה מיוצרת בידי ZEISS, ומורכבת משמונה עדשות פיזור נמוך, שתיים מהן א-סימטריות. העדשה מיוצבת באמצעות מייצב SteadyShot מתקדם מבית סוני, המאפשר לצלם תמונות חדות גם בלילה.

במצלמה מוטמע חיישן Exmor RS בגודל אינץ’ אחד, בעל טווח רגישות של ISO 644-12800. הוא מציע רזולוציה של 20.1 מגה-פיקסל, ומיוצר בטכנולוגיה האחרונה מבית סוני העורמת את הרכיבים האלקטרוניים על מנת להגדיל את השטח הרגיש לאור ולשפר את הביצועים (Stacked CMOS).

Sony RX
Sony RX10-III

בעזרת שימוש במעבד BIONZ X מתקדם, המצלמה מסוגלת לצלם סרטונים בהילוך איטי בקצב של עד 960 פריימים לשנייה – מהיר פי 32 משל סרטון רגיל. מהירות התריס המקסימלית עומדת על 1/32000 שניות – לצורך השוואה, מצלמות הדגל מבית Canon ו-Nikon תומכות במהירות של 1/8000 שניות בלבד, איטית פי ארבעה.

המצלמה תומכת גם בצילום סרטונים ברזולוציית 4K, אך למרבה הצער לא בהילוך איטי. במהלך צילום 4K, המצלמה משתמשת בכל הפיקסלים בחיישן על מנת להפיק את התמונה, ובכך מבטיחה תמונה חדה ומפורטת. במצלמה משולבת עינית OLED ברזולוציית XGA המכילה 2.35 מיליון פיקסלים. בדומה למצלמות אחרות מבית החברה, גם כאן תקבלו קישוריות Wi-Fi ו-NFC מובנית לצורך העברת תמונות מהירה למכשירים חכמים.

Sony RX10-III

המצלמה החדשה תוצע לרכישה בחודש מאי בעבור 1,500$ (כ-5,700 שקלים חדשים). היא תושק תחילה בארצות הברית וקנדה, וככל הנראה זמן קצר לאחר מכן תגיע גם אלינו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים