נכנסת למשחק המציאות המדומה: UMI הסינית משיקה את משקפי ה-VR Box 3 באירופה

UMI VR Box 3

בעולם המובייל העמוס ישנן אינספור יצרניות אנונימיות למדי, כאשר מרביתן מכריזות על מוצרים שונים שנותרים בגבולותיהם של שווקים מצומצמים למדי. עם זאת, נראה כי יצרנית הסמארטפונים UMI לא מתכוונת להישאר מאחור, בעודה משיקה את משקפי המציאות המדומה VR Box 3 ברחבי אירופה.

באמצעות משקפי ה-UMI VR Box 3 נכנסת היצרנית הסינית בסערה לעולם המציאות המדומה המתפתח, ומציעה תמיכה רחבה בסמארטפונים בעלי מסכים בגדלים הנעים בין 4 ועד 6 אינץ’, תוך היותם, לדברי החברה, קלים ב-20% בהשוואה למוצרים דומים בשוק (281 גרם ללא סמארטפון).

כפי שראינו במשקפי המציאות המדומה הזמינים כיום, נדרש המשתמש לשלב את הסמארטפון למגירה המתאימה במשקפיים, כאשר על מנת להפיק את המיטב מהם ישנה עדיפות לסמארטפון בגודל מינימלי של 4.7 אינץ’.

דרך משקפי המציאות המדומה של UMI יוכלו המשתמשים להינות מחווית 360 מעלות עבור משחקים, צפיה בסרטים או צריכת כל תוכן תומך VR כזה או אחר, הזמין בחנויות ה-App Store ו-Google Play. למקרה שתהיתם, גם מכשירי האייפון וגם מכשירי אנדרואיד שונים יתמכו במשקפיים אלו.

UMI VR Box 3
UMI VR Box 3

נכון לרגעים אלו, זמינים משקפי המציאות המדומה במחיר מבצע של 11.99 לירה שטרלינג (כ-70 שקלים), אם כי מחירם הקבוע עומד על 25.99 לירה שטרלינג (כ-150 שקלים). ה-VR Box 3 זמינים לרכישה דרך מגוון חנויות אמזון באירופה, גרמניה, ספרד ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים