גאדג’טי מסקר: עכבר SteelSeries Kinzu ומשטח QcK Deathwing Edition!

בפעם הראשונה בתולדות האתר אני הולך לסקור ציוד של חברת SteelSeries! רובכם וודאי מכירים אותה כחברה הבכירה ביותר בתחום ציוד היקפי –  חלקכם גם בטח בעלי ציוד כזה או אחר של החברה הדנית הגדולה בעולם למוצרי גיימינג. אז למה שלא נסקור כמה מהמוצרים הפופולאריים ביותר שלהם?! גאדג’טי והפרו-גיימר יוצאים לדרך בסדרת סיקורים של מוצרי החברה הגדולה בעולם לגיימרים!

עכבר SteelSeries Kinzu

כ”כ רציתי להקדיש לכם את הסיקור הנ”ל בוידיאו אך לצערי, שוב נכשלתי. לכן אפתח בהתנצלות – אנא תסלחו לי!

אחרי שהתנצלנו הגיע הזמן לבדוק את המוצר! גבירותיי ורבותי מדובר בעכבר פשוט למדי, בלי הרבה פונקציות, שטיקים או רעיונות כאלה או אחרים. הקופסא המרשימה בהחלט מספקת לנו הגיימרים החביבים את הרצונות העזים לבדוק את המוצר שבפנים. ממבט על הקופסא אפשר למצוא מספר אלמנטים נחמדים. נתחיל מכך שכמו חברת ROCCAT גם STEELSERIES נתנו לנו אפשרות לגעת בעכבר או יותר נכון בצורתו. כלומר אפשר להכניס את היד ולבדוק בצורה מדויקת על גבי הפלסטיק שמכסה את העכבר – איך העכבר מותאם עם היד. על הקופסא עצמה יש המון הסברים למשל הדגש הגדול מאוד שהעכבר מותאם לימנים ושמאליים כאחד. בנוסף על מספר אופציות כמו הפרופילים של העכבר המוטבעים בו, מהירות החיישן ועוד.

בצד האחורי של הקופסא אנחנו מוצאים פירוט כמעט זהה במספר שפות למה שנמצא באתר הבית של היצרנית, כגון: משקל, מהירות חיישן, גודל פיזי, אורך כבל, מספר כפתורים ומשקל כולל קופסא. בנוסף לכך יש מספר דגשים על העכבר עצמו כמו למה כל כפתור משמש ומה אפשר לעשות עם הכפתור בנוסף לאופציה הרגילה. בצד השמאלי של ההסברים תוכלו למצוא מספר הסברים במספר שפות למה יצרו את העכבר ולמה כדאי לרכוש אותו. ואם זה לא הספיק, החברה דחפה כמובן את ההיסטוריה שלה-עצמה במספר שפות גם כן. בגג האריזה יש לנו את הקבוצות שאותן STEELSERIES גאה לספסד (לתת חסות-ספונסר) כמו SK-Gaming ו fnatic(שוודיה), mbr(ברזיל) ו EG(ארה”ב) שכמובן נותנים את הבטחתם שמדובר במוצר הטוב ביותר (אני חייב לציין שאני מוכן לשלם כמה שאתם רוצים אם אתם מוצאים תמונה אחת של שחקן מהקבוצות הנ”ל משחק עם העכבר KINZU).

לאחר ששלפתי את העכבר מהקופסא, דבר שלא כ”כ מסובך גיליתי צרור קטנטן הכולל את העכבר וחוברת הוראות על העכבר והיסטוריה על החברה. בקיצור זרקתי את הצרור וניגשתי לעכבר. העכבר עשוי מפלסטיק מאוד איכותי, המגיע בצבע שחור. כאשר קודקודו כפתור בקרת מהירות וממש בהמשכו יש גלגלת. בין הגלגלת יש לנו זוג לחצנים סטנדרטים ימין ושמאל. כאשר צורתו מזכירה מאוד את העכברים הלבנים הנוסטלגיים של MICROSOFT רק שהוא טיפה יותר כבד. משקל העכבר 260 גרם כאשר מתוכם מופנים 20 גרם למשקולת הפנימית הקבועה שלא ניתנת להחלפה בתוך העכבר. אל המשקל הזה מצטרף כבל USB המכוסה בצד בצורת צמה בצבע תואם לעכבר באורך 2 מטרים.

העכבר עצמו בעל חיישן אופטי של- CPI3200 (כאשר כוונת המשורר היא ש CPI היא המונח הנכון להשתמש מכיוון ש DPI באה מעולם העריכה גרפית ואילו CPI מעולם המשחקי מחשב – ניסיון התחכמות שכזה). העכבר מסוגל לעבור 50 אינץ’ בשנייה בודדת או 9375 פריימים ליתר דיוק.

את מהירות ה CPI אשר מתחילה מ- 400, 800, 1600 וכמובן 3200. העכבר גם מצויד בסקטים גדולים מהרגיל (סקטים למי שלא יודע הוא המשטחים שעליהם העכבר מחליק) העשויים מגומי שלא נשחק או מתקלף ובכך פותר לנו את בעיית ההחלקה והשחיקה. העכבר הנ”ל לא דורש דרייבר והוא כמובן עכבר P&P רגיל וסטנדרטי. העכבר עובד בצורה איכותית עם כל המשטחים השונים בלי הפרעה. מה שעיצבן אותי שאין אפשרות לשנות את האופציות על 4 הכפתורים שמצויים בעכבר ולדעתי זה חסרון אדיר לעכבר במחיר גבוה כ”כ.

אותו תוכלו למצוא במחיר שנע בין 155 שקלים ל- 229 שקלים – המחיר האחרון כאמור לא שווה את העכבר הנ”ל הפשוט מאוד.

משטח עכבר SteelSeries QcK Deathwing Edition

קודם כל אני חייב להסביר בקצרה מי הוא Deathwing. למי שלא יודע באחת מחבילות ההרחבה של World Of Warcraft יש משימה להרוג את Deathwing לפחות ככה יצא לי להבין ממספר שחקנים.

הקופסא של המשטח הנ”ל מאוד מהודרת בסה”כ. היא שקופה למחצה ובצד השני שלה קרטון עבה ואיכותי כדי שלא יוכלו לגנוב את הפד ביתר קלות מהחנות (לא הבאתי תמונה כי התמונה יצאה מבריקה מדי). אחרי הבנה קצרצרה איך פותחים את הקופסא פתחתי את הפד וגיליתי שיש לו צרור. מעשה תמוהה בסה”כ כי למה צריך צרור בפד לעכבר? הצרור כלל את הפד, חוברת הוראות והיסטוריה של החברה ומדבקה שאפשר להדביק על הצד של המארז. הפד עצמו עשוי מבד כאשר בחלקו התחתון יש גומי מודבק למניעת החלקה כמו רוב המשטחים הסטנדרטים. בגלל היותו עשוי מהחומרים הנ”ל הפד מאפשר לגלגל אותו לתוך התיק ללא אפשרות שייהרס או יפגע וכך אפשר לקחת אותו למסיבות רשת ביתר קלות.

המשטח שוקל 325 גרם, גובהו 27.3 ס”מ, רוחבו 33.2 ס”מ ועוביו 1.5 ס”מ. המשטח חלק לחלוטין ומאפשר תזוזה מהירה ללא החלקה מיותרת של העכבר ככה שכל הזמן אנחנו נמצאים בשליטה.

על המשטח שפכתי ולכלכתי עם מספר מוצרים כגון: מים, קולה, יין, במבה ואף ספגטי וכולם התנקו ללא השארת סימנים או לכלוכים בחריצים הקטנטנים ביותר שאפילו לא דמיינו שקיימים. את המשטח להלן תוכלו למצוא במחיר של 85 שקלים ברחבי ישראל. כאשר את הדגמים השונים שהם לא גרסא מיוחדת תוכלו למצוא אף ב- 56 שקלים. חשוב לציין שהמשטח הנ”ל הוא הנמכר ביותר בישראל על שלל דגמיו.

סיכום:

מהעכבר הופתענו ולא לטובה. בסה”כ עכבר די יקר עם מעט יתרונות די הרבה חסרונות, כמו חוסר בדרייבר המאפשר שליטה על הכפתורים אבל כן מומלץ לאנשים שלא מבינים בכלל בהגדרות ורוצים להתעסק כמה שפחות עם זה. לעומת זאת הפד מעולה, חלק ואיכותי. נותן הרגשה אחרת ושונה. הוא מצד אחד קל מאוד ומאשר לגלגל ולנוע איתו בכל מקום – בקיצור מושלם!

פרס לעכבר: פרס “המומלץ” (ורק בגלל שהוא מתאים לאנשים חסרי הבנה בסיסית)

פרס לפד: פרס “המומלץ” – בלב שלם ממליץ ואף בחום!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים