אזהרה: הדרייבר החדש ל-GeForce גורם בעיות חמורות למשתמשים

לוגו Nvidia

חברת Nvidia שחררה לפני מספר ימים עדכון דרייברים לכרטיסי המסך GeForce. מספר העדכון הוא 364.72, ומסתמן כי אם ברשותכם כרטיס של Nvidia מומלץ להימנע מהתקנת הדרייבר המעודכן.

בפורומים של Nvidia כמו גם בקהילות Reddit החלו לעלות דיווחים על קריסות מערכת, פגיעה בביצועים, צבעים משונים על המסך (Artifacts) ובעיות נוספות אחרי התקנת הדרייבר. משתמשים בפורום של Nvidia חוששים מנזק של ממש לכרטיס המסך, וחלקם מדווחים על כרטיסים שהפסיקו לעבוד, אולם לא ברור אם מדובר במקריות או בהשפעה של הדרייבר הבעייתי.

“ווינדוס 10 נהרסה לי לחלוטין“, מדווח משתמש אחד, “המסך החשיך במהלך התקנת הדרייבר, והמחשב הפסיק להגיב לחלוטין. לאחר אתחול המערכת, Windows 10 סרבה לעלות אלא רק במצב Safe Mode“. משתמשים אחרים דיווחו על שלל בעיות נוספות. נראה כי חזרה לדרייברים יציבים יותר מהעבר פותרת את הבעיה, אולם גם אז חלק מהמשתמשים ממשיכים להתקל בבעיות.

יש לציין כי מכל המשתמשים שברשותם כרטיס Nvidia, הדרייבר החדש כנראה ישפיע לרעה רק על מיעוט. אולם מיעוט מתוך קהל הצרכנים של החברה, שהיא הגדולה בעולם בתחומה ומובילה את קטגוריית המאיצים הגרפיים, עדיין מסתכם באנשים רבים. המלצתנו היא להמנע, בשלב זה, מהתקנת העדכון החדש כדי לא להסתכן בתקלות מיותרות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים