AVG מכריזה על אפליקציית אנטי-וירוס לטאבלטים מבוססי אנדרואיד

מזה זמן רב שמחשבים ביתיים אינם נחלתם הבלעדית של וירוסים ורוגלות. לכן ישנן אפליקציות אנטי-וירוס גם בעבור מכשירים ניידים. חברת האבטחה AVG הולכת צעד אחד קדימה ומשחררת אפליקציית אנטי-וירוס ייעודית ראשונה עבור טאבלטים מבוססי אנדרואיד. האפליקציה, העונה לשם Mobilation, מתיימרת לספק הגנה מלאה לטאבלט שלנו אל מול האיומים החבויים שנכנסים כעת גם לעולם הטאבלטים.
.
Mobilation מבצעת סריקה מלאה בקבצי הטאבלט, במהלכה היא מחפשת אחר וירוסים ותוכנות זדוניות ואף בודקת את הגדרות המערכת בכדי לוודא שהגנת פרטיותו של המשתמש ובטחונו של המכשיר יהיו על העליונה. בנוסף, באם המכשיר ייגנב או אם רק יהיה לכם חשש לכך, Mobilation תוכל לאתר אותו ואף למחוק את כל המידע השמור עליו, הודות לטכנולוגיית אבטחה חדשה של AVG הפועלת כשירות ענן. מעבר לענייני האבטחה הכבדים, ביכולתה של האפליקציה לגבות שיחות, רשימות אנשי הקשר, סימניות, אפליקציות אחרות והודעות כתובות. שימוש נוסף באפליקציה יוכל לעזור לאלו מכם החרדים לפרטיותם לישון טוב יותר בלילה – באמצעות הכלי “App Locker“, תוכלו לנעול כל אפליקציה שתבחרו באמצעות סיסמה.

האפליקציה זמינה כעת במרקט וניתנת להורדה בחינם, מומלץ בעבור כל בעלי טאבלטי האנדרואיד (יש פה כאלה?).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים