טריילר ראשון ל”רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים”

כחלק מהתכנית של דיסני ולוקאספילם לסדרת “מלחמת הכוכבים”, בכוונת האולפנים להוציא סרט אחת לשנה, ולייצר יקום קולנועי שדומה במידה מסוימת ליקום הקולנועי של אולפני מארוול, אשר גם הם בבעלות דיסני.

לא כל סרטי “מלחמת הכוכבים” יהיו חלק מהסדרה המרכזית, והשנה צפוי לצאת “רוג אחד” (Rogue One), סרט “מלחמת הכוכבים” הראשון שיהיה סיפור בפני עצמו. הטריילר הראשון שלו שוחרר היום.

“רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים” יספר את סיפורה של ג’ין ארסו (Jyn Erso), שתגולם על ידי פליסיטי ג’ונס (Felicity Jones). הסרט יתרחש לפני הטרילוגיה המקורית, ומהטריילר אפשר לראות שג’ין נלחמת לצד המורדים, אך היא מעט מרדנית מדי גם בשבילם. היא נשלחת למשימה מסוכנת במיוחד, להשיג את התכניות של הנשק החדש והמסתורי של האמפריה – “כוכב המוות”. בדרך הנאמנות של ג’ין למורדים והיכולת שלה לעמוד מול הצד האפל יבחנו.

בסרט יככבו לא מעט שחקנים מרשימים, ביניהם אלן טיודיק (Alan Tudyk) מ”פיירפליי”, פורסט וויטאקר (Forest Whitaker) מ”גוסט דוג”, מאדס מיקלסן (Mads Mikkelsen) מ”חניבעל” ו”קזינו רויאל”, דוני ין (Donnie Yen) מ”איפ מן” ועוד. חלק מהשחקנים כבר מוצגים בטריילר בבירור, בעוד שדמויות של אחרים עוד לא נחשפו.

“רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים” צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-15 לדצמבר 2016, ויציג דמויות ססגוניות חדשות לעולם “מלחמת הכוכבים”, לצד דמויות ודימויים ותיקים יותר שיוצגו בגרסה יותר עכשווית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים