סמסונג מפיצה עדכון ל-Galaxy S7 ו-S7 Edge לטיפול ברגישות היתר של מסך המגע

Galaxy S7 edge (קרדיט: סמסונג) Galaxy S7 edge (קרדיט: סמסונג)

בשלהי חודש מרץ גרסו מספר דיווחים ברשת כי סמארטפון הדגל Galaxy S7 Edge סובל מרגישות יתר בשוליי מסך המגע שלו, המשפיעה באופן משמעותי על שימוש סטנדרטי במכשיר. כעת, מספר שבועות בלבד לאחר מכן, משחררת סמסונג עדכון תוכנה למכשירי ה-S7 ו-S7 Edge המטפל, לכאורה, בבאג הנ”ל.

על פי העולה מדיווחו של אתר Sam Mobile, מכשירי סדרת ה-S7 ממגוון מוקדים ברחבי העולם החלו לקבל את העדכון הטרי למערכת ההפעלה, ששוקל 156.52MB ומביא עימו שיפורי יציבות, תיקוני באגים וכן פונקציית צילום חדשה בשם Shape Correction שמטרתה המדוייקת אינה ידועה לחלוטין.

מקור: Sam Mobile
מקור: Sam Mobile

בהתאם לפרטים שמוסר האתר, לאחר התקנת העדכון שופר באופן משמעותי מנגנון דחיית המגע הבלתי-רצוי (Palm Rejection) במכשירי ה-S7 Edge, כך שמגוון הבעיות שנגרמו כתוצאה מכך, כדוגמת זיהוי כף היד של המשתמש כקלט בעת שהמקלדת פתוחה, צפויות להפתר.

העדכון צפוי להגיע למשתמשי סדרת ה-Galaxy S7 ברחבי העולם בגלים, כאשר משך הזמן עד להפצתו המלאה עשוי לעמוד על מספר שבועות ואף מעבר לכך.

האם מכשיר ה-Galaxy S7 או Galaxy S7 Edge שברשותכם קיבל את העדכון המתואר? שתפו אותנו!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים