חדשות טובות: Android 2.3 בקרוב גם ל-Xperia X10

סוני-אריקסון כבר הכריזה ואף צפויה להשיק עוד החודש את משפחת Xperia החדשה, שהוכרזה במהלך תערוכת MWC 2011. מחזיקי המכשירים ממשפחה זו ייהנו מגרסה 2.3 של אנדרואיד כברירת מחדל בעוד מחזיקי מכשירים קודמים מסדרת Xperia X10, שהגיעה באחרונה בהרכב חסר בייבוא רשמי לארצנו, נאלצים “לסבול” עם גרסה 2.1 המיושנת יחסית. הודעתה של סוני-אריקסון מתחילת השנה אף חרצה את גורלה של הסדרה וקבעה כי מכשיריה יישארו לעד עם גרסה זו של אנדרואיד.
.
היום, כך נראה, משתנים פני הדברים כאשר מודיעה חברת סוני-אריקסון כי היא חוזרת בה מהחלטתה ותאפשר לבעלי מכשיר ה-X10 בלבד לשדרג את גרסת מערכת ההפעלה ל-Android Gingerbread 2.3. כל יתר המכשירים בסדרה (X8, Mini, Mini Pro) לא יזכו לקבל את העדכון. העדכון יביא עמו שיפורי ממשק, תמיכה בפלאש, שיפור משמעותי בביצועים ומהירות גבוהה יותר.

לדברי סוני-אריקסון, העדכון יהיה זמין למחזיקי המכשיר בתחילת הרבעון השלישי, לכל היותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים