פייסבוק מוסיפה אייטם חדש לקירות: סקרים בזמן אמת

לא על הסטטוס לבדו: גל החידושים ברשת החברתית לא מפסיק להפתיע (ולעיתים גם להרגיז) אותנו. היום אנו זוכים לחידוש נוסף ומתבקש שלא פעם טענה הנהלת הרשת החברתית כי אין לו מקום בין כותליה. באנגלית זוכה האייטם החדש לכינוי Question (שאלה) ותפקודו הכללי הוא כמעט ככל מערכת סקרים אחרת שנוכל למצוא ברחבי רשת האינטרנט.

ממשק יצירת השאלות נמצא בסרגל השיתוף, ממש לצידם של לחצני הסטטוס, התמונה והוידאו. בעת יצירת שאלה חדשה, תופיע האפשרות לכתוב מספר לא מוגבל של תשובות אפשריות לבחירה וכן האופציה להחליט אם העונים לסקר יוכלו להוסיף  תשובות בעצמם. במקרה זה, תאפשר מערכת הסקרים למצביע לבחור ביותר מתשובה אחת, בנוסף לאפשרות לבטל מאוחר יותר את הצבעותיו השונות. כברירת מחדל, תוצאות הסקר מוצגות עוד לפני ההצבעה וכן מי הם האנשים שהצביעו בעבור כל אחד מאפשרויות הבחירה, כאשר כל אלו מתעדכנים בזמן אמת בעת צפייה בסקר בעמוד הראשי של הרשת החברתית. כמקובל בפייסבוק, אפשרויות הבחירה יוכלו להיות מועשרות בתמונות, ולא רק כטקסט אחיד.

תשכחו מפרטיות. הסקר שתיצרו יהיה זמין לכלל גולשי פייסבוק ותפוצתו תהיה גדולה יותר משתחשבו: מיד עם פרסום הסקר, הוא יופיע כמובן על הקיר האישי שלכם וגם בקיר הפוסטים הראשי של פייסבוק. מעבר לכך, כשחבריכם יצביעו בסקר שלכם, הוא יפורסם גם על הקיר שלהם וכך גם חבריו של אותו חבר יוכלו לקחת חלק בסקר, וחוזר חלילה. כך למשל הגיע הסקר שפתחתי לפני כ-5 שעות לסכום של מעל ל-6,000 הצבעות בעוד כמות החברים שלי בפייסבוק אינה עולה על 600. אופציית פתיחת סקר ניתנת גם למנהלי עמודים רשמיים, כמו זה של גאדג’טי.

אופציית הסקרים זמינה כעת למספר מצומצם יחסית של משתמשי הרשת החברתית וצפויה להיפתח לכולם בהדרגה במהלך הימים הקרובים. בגרסה הניידת של פייסבוק, אגב, אין כל זכר לאייטם החדש.
.
למידע נוסף ושדרוג החשבון ידנית (תודה, עידו) לחצו כאן
.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים