פטנט חדש חושף: סמסונג עובדת על עדשות מגע חכמות עם מסך ומצלמה

מקור: Google.com

ישירות מעולם הקולנוע: ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית ויצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, סמסונג, עומלת בימים אלו על פיתוחן של עדשות מגע חכמות, כך עולה מתוך פטנט חדש אותו רושמת לעצמה היצרנית ומגיע אלינו באמצעות דיווח ומחקר משותף של שני אתרי הטכנולוגיה Sam Mobile ו-Galaxy Club.

על פי התיאור הנכתב ע”י סמסונג בבקשת רישום הפטנט שהוגשה בדרום קוריאה, עדשות המגע החכמות עליהן עשויה החברה לעבוד יציעו, נוסף על מסך ומצלמה, גם אנטנה ומספר חיישנים המאפשרים לעדשה לזהות את מצמוץ המשתמש ולבצע בכך שימוש כאמצעי קלט. עוד עולה כי על עדשת המגע החכמה לעבוד בסנכרון ישיר מול סמארטפון.

המסך שמצוי על גבי העדשה יקרין תוכן באופן ישיר לעין המשתמש, מה שיאפשר לספק איכות תמונה גבוהה וקרובה יותר למציאות באופן משמעותי בהשוואה למשקפיים חכמים. פטנט זה, שהוגש כבר ב-2014, מגיע בהמשך לרישום השם המסחרי Gear Blink כשם מותג הבלעדי לסמסונג.

Samsung Smart Contact Lenses 3

אין זה חדש כי שוק המחשוב הלביש מתקדם בצעדי ענק ברחבי העולם ובמהלך השנים הקרובות אנו צפויים לראות אינספור פיתוחים ומוצרים חדשים שינסו פעם אחר פעם להגדיר מחדש את השוק ולקחת חלק בגדילתו המרשימה.

כבר ב-2014 חשפה גוגל כי גם היא עובדת על עדשות מגע חכמות, כאשר במהלך השנה שעברה נמסר כי אלו צפויות לצאת מכותלי מעבדות Google X ולהפוך לכדי מוצר של ממש.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים