גוגל חושפת את Live Case – סדרת כיסויים בהתאמה אישית למכשירי Nexus 6, 6P ו-5X

כיסוי Live Case במכשיר הנקסוס 5X

ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית, גוגל, הכריזה במהלך היממה האחרונה על סדרת כיסויים (Cases) בהתאמה אישית בשם Live Case, המיועדת עבור שלושה ממכשירי סדרת הסמארטפונים בייצור החברה: Nexus 6P, 6 ו-5X.

כיסויי ה-Live Case עשויים פוליקרבונט ולא נראים כאמצעי הגנה טוב במיוחד, אך מגיעים עם אפשרויות התאמה אישית מגוונות וייחודיות במינן שהופכות את הכיסויים למעניינים במיוחד. ראשית, כחלק מתהליך רכישת הכיסוי (דרך החנות הוירטואלית של גוגל), יידרש המשתמש לבחור את התמונה אותה יהיה מעוניין להדפיס על גבי גב הכיסוי.

Nexus 6P Places Live Case
Nexus 6P Places Live Case

לאחר שנבחרה התמונה המתאימה, מציעה גוגל מגוון פילטרים וצבעים שונים אותם ניתן ליישם על גבי התמונה שתודפס. חוץ מתמונות סטנדרטיות, יכולים המשתמשים להדפיס על גב הכיסוי גם חלקי מפה מאפליקציית Google Maps. שני סוגי הכיסויים, אגב, נקראים Photo Live Case ו-Places Live Case.

לצד ההדפסה על הכיסוי יוכלו המשתמשים לייצר רקע חי שיורכב ממספר תמונות שונות. באמצעות שימוש בשבב ה-NFC שמוטבע בכיסויי הפלסטיק, יוחלף רקע המכשיר באופן אוטומטי לרקע שיצר המשתמש בעת ההזמנה ברגע שיולבש הכיסוי על גבי המכשיר.

עוד הופך את הכיסוי למיוחד הוא כפתור הניתן להתאמה אישית שמשולב בגבו ומאפשר למשתמשים לפתוח ישירות בעת הלחיצה עליו כל אפליקציה בה יחפצו. כברירת מחדל, האפליקציות המוגדרות הן אפליקציית המצלמה לכיסוי ה-Photo Live Case ואפליקציית המפות עבור Places Live Case.

מחירו של התענוג עומד על כ-135 שקלים (35 דולר) וזה, כמובן, אינו זמין עבור הקהל הישראלי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים