דיווח: סמסונג תספק 100 מיליון מסכי OLED למכשירי האייפון של אפל ב-2017

iPhone Pro אייפון פרו (אילוסטרציה). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

סערת האייפונים עם מסך OLED מעסיקה אותנו כבר כמה חודשים טובים ונראה כי אינה מתכוונת לקחת צעד אחורה. דיווח חדש גורס כי אפל וסמסונג חתמו על הסכם שמפרט את דרישת אפל ל-100 מיליון מסכי OLED בגודל 5.5 אינץ’ שייוצרו כבר ב-2017.

על פי פרטי ההסכם, כפי שזה מובא לרשת על-ידי מקורות מדרום-קוריאה ומסין, סמסונג תחל לספק את מסכי ה-OLED בחודש מאי 2017, מה שעומד בקו אחד מול דיווח מהחודש שעבר שמסר כי כבר בשנה הבאה יגיעו מכשירי האייפון עם מסך OLED.

עם זאת, ובניגוד לדיווח זה, פרטי ההסכם מעידים כי אך ורק דגם האייפון עם מסך 5.5 אינץ’, שכנראה יקבל את השם iPhone 7S Plus (או אולי אפילו iPhone Pro), יזכה להשאיר את צג ה-LCD המיושן מאחור.

עוד עולה כי אורך ההסכם יעמוד על 3 שנים, מ-2017 עד 2019 (כולל), בטווח זמן זה תספק חטיבת המסכים של הענקית הדרום קוריאנית 100 מיליון יחידות של פאנל תצוגה מסוג OLED עבור אפל מידי שנה. לאור כמות המסכים האסטרונומית תידרש סמסונג להשקיע כ-8.7 מיליארד דולר (10 טריליון וון קוריאני) על מנת להכפיל את תפוקת פס הייצור במפעל A3 הממוקם בדרום קוריאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים