הודלפה מפת העולם של Red Dead Redemption 2; חושפת קשר אפשרי ל-Mafia 3

בימים האחרונים צפה ברשת מפת משחק גדולה המכילה מיקומים מהמשחק Red Dead Redemption: משחק יריות מגוף שלישי בעולם פתוח במערב הפרוע, שפותח על ידי Rockstar. בין היתר, Rockstar היא החברה שאחראית גם על סדרת GTA. על פי אתר TechRadar, מקור אנונימי מ-Rockstar אישר שמדובר במפה של משחק חדש בסדרה, שיהיה פריקוול למשחק האחרון.

אלו חדשות מרעישות, שכן מאז יציאתו של Red Dead Redemption ב-2010 הוא גרף קהל מעריצים רב, שמצפה למשחק נוסף בקוצר רוח. Take-Two, המפיצה את הסדרה, כבר טענה בעבר שהמשחק הראשון הוא חלק מ”פרנצ’ייס קבוע. למרות שעדיין לא נמסרה הצהרה רשמית על משחק חדש, המפה המפורטת שדלפה, המקור האנונימי שסיפק את הפרטים והשתיקה של שתי החברות בנושא מצביעות על כך שככל הנראה המשחק אכן בשלבי פיתוח מתקדמים.

אזורים מוכרים חוזרים מהמשחק הקודם
אזורים מוכרים חוזרים מהמשחק הקודם

גיאוגרפית ניתן לראות כי המשחק מתקיים באיזור מעט מזרחי יותר מהמשחק הקודם, מה שמתקשר לטענה שזהו פריקוול, שכן החלוצים התקדמו מערבה בהדרגה, ובשלב זה עוד לא הגיעו למיקומים המוכרים לנו כבר. המחסור בפסי רכבת מורגש גם הוא במפה ומסייע להסביר את זה.

קריצה למשחק מאפיה החדש

האיזורים מהמשחק הקודם המופיעים במפה החדשה הם “המישורים הגדולים” (Great Plains), והעיר בלאקווטר (Blackwater), שככל הנראה תהייה קטנה יותר, ודומה יותר לארמדילו (Armadillo), העיירה מהמשחק הקודם. עיר מעניינת במיוחד היא ניו-בורדו (New Bordeux), עיר בדיונית מהמשחק Mafia 3 שנמצא כעת בפיתוח, ומופץ גם הוא על ידי Take-Two. האם מדובר בקריצה למשחק, או שמא העולמות של המשחקים הולכים להתחבר ממש? האם נזכה לשחק שוב את ג’ון מרסטון, או גיבור חדש? לכל השאלות האלה אין תשובות כרגע.

בעוד אנו ממתינים להכרזות רשמיות אודות המשחק, ניכר כי הרשת כבר מתרגשת מהדליפה. אין ספק כי נשמע יותר אודותיו בזמן הקרוב, ואולי אף נזכה להצצה בתערוכת E3 ההולכת וקרבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים