גאדג’טי מסקר: Samsung Galaxy S7 Edge – כשיוקרה פוגשת עוצמה

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי) Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

לאחר שבשנה שעברה חשפה סמסונג את סדרת מכשירי הדגל Galaxy S6 עם השינוי העיצובי המשמעותי והגדול ביותר איי מאז נוצרה הסדרה, החליטה הענקית הדרום קוריאנית “לא להחליף סוס מנצח” ועם הכרזת סדרת ה-Galaxy S7 בחודש פברואר האחרון, נשמרו ואף מעט לוטשו קווי העיצוב הכליים של קודמתה.

מבין צמד מכשירי הסדרה החדשים בולט אחד יחיד ומיוחד, Galaxy S7 Edge, שמהווה למעיין שילוב בין גרסאות ה-S6 Edge ו-S6 Edge Plus של השנה שעברה, לבין דגם ה-S7 הסטנדרטי. זה, שמגיע מבנה ייחודי המשלב זכוכית ומתכת לכדי מוצר פרימיום אחד, נושא על כתפיו את האחריות לעמוד בהבטחת החברה לגרום למשתמשיה “לחשוב מחדש מה סמארטפון יכול לעשות“.

האם סמסונג עומדת מאחורי דבריה, וחווית השימוש במכשיר טובה ומרשימה באותה רמה של עיצובו האלגנטי? לקחנו את ה-Samsug Galaxy S7 Edge לנסיעת מבחן והתוצאות לפניכם.

מה בקופסה?

את תחושת היוקרה שמספק המכשיר דאגה סמסונג לשדר כבר מאריזתו, הצבועה שחור ובחלקה הקדמי שוכנים לוגו החברה ושם המכשיר בצבע כסוף וכחול, לצד אפקט החזרת אור מרשים למדי. בדפנות המכשיר ניתן למצוא את כל המידע הרלוונטי אודותיו, כמו גם לא מעט מדבקות שונות שדאגה יבואנית סמסונג בישראל להדביק לפני ששלחה אלינו אל המכשיר.

באריזה ניתן למצוא:

  • סמארטפון מדגם Samsung Galaxy S7 Edge
  • כבל טעינה והעברת נתונים MicroUSB ל-USB מלא
  • שנאי מתח (5V, 2A) התומך בטעינה מהירה
  • מתאם USB On-the-Go מ-MicroUSB ל-USB מלא
  • סיכה להוצאת מגירת כרטיס ה-NanoSIM/MicroSD
  • כתב אחריות, חוברות הדרכה וניירת נוספת
  • אוזניות In-Ear עם מיקרופון וכפתורי שליטה

עיצוב ואיכות בניה

תחושת היוקרה שהחלה עם אריזת המכשיר לא מפסיקה שם, וכבר ברגע הראשון משדר ה-Galaxy S7 Edge לא פחות מפרימיום על כל צדדיו. חלקו הקדמי כולל מסך 5.5 אינץ’ הקמור משני צידיו ושוליים מצומצמים במיוחד בחלקו העליון והתחתון, המספקים נתון מרשים ביותר של יחס מסך-גודל מכשיר העומד על 76.1%. נתון זה וכן מימדי המכשיר, שעומדים על 150.9 מ”מ אורך, 72.6 מ”מ רוחב ו-7.7 מ”מ עובי, הופכים את הגלקסי S7 Edge כולם לבעל מימדים מצומצמים למדי, זאת בהתחשב בגודל מסכו. משקלו, אגב, מעט יותר גבוה מזה של ה-+S6 Edge, ועומד על 157 גרם.

אחרי שהצלחנו להסיר את עיננו מהמסך מנקר העיניים, התפנינו להתפאר מגבו הקמור והמרשים, שעוטה על עצמו זכוכית Corning Gorilla Glass 4, המתעגלת גם היא משני צידיה ישירות למסגרת המתכת המרשימה. בליטת המצלמה שהפריעה למשתמשים רבים בשנה שעברה כמעט ואיננה, כאשר עדשת המצלמה בולטת במעט מעל לגב המכשיר.

כפי שאנו יודעים, לכל דבר בחיינו יש מחיר וכך גם לעיצוב הפרימיום של ה-S7 Edge, אשר נוכח השילוב המסוכן בין זכוכית למתכת, הוא בהחלט מועמד לקבלת תואר הסמארטפון החלקלק ביותר. פעמים רבות בהן החזקתי את המכשיר בידי, כל ניסיון קטן לגשת לחלקו העליון של המכשיר כמעט והוביל לנפילה טראגית. בעיה נוספת בעיצוב הזכוכית של המכשיר הינן טביעות האצבע הבלתי נסבלות המכסות במהירות את גבו.

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

מצידו הימני של ה-S7 Edge ניתן למצוא את כפתור ההדלקה/נעילה, בעוד מצידו הנגדי ניתן למצוא את כפתורי וויסות הווליום. שניהם עשויים מתכת, נוחים להקשה ומספקים פידבק יותר מראוי בכל הקשה. את מחבר ה-MicroUSB עבור טעינה והעברת נתונים, רמקול המכשיר וכן שקע האוזניות נמצא בחלקו התחתון, כאשר בחלקו העליון ממוקמת מגירת כרטיסי הסים והרחבת הזיכרון.

דגם ה-S7 Edge כמו גם אחיו הקטן, ה-S7, זכו שניהם לקבל בחזרה את התמיכה בעמידות במים, שנשללה מן הסמארטפונים של סמסונג במהלך 2015. כעת, מגיע המכשיר עם עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68, מה שיאפשר לכם לטבול אותו במים בעומק של למעלה ממטר אחד וכן למשך 30 דקות רצופות.

בבדיקתינו טבלנו את המכשיר בקערת מים קטנטנה למשך כרבע שעה וכן הצבנו אותו מתחת לברז מים פתוח. לאחר החשיפה בפני מים הבחנו בשמע צורם במיוחד ובווליום נמוך, אולם לאחר מספר שעות, כאשר המכשיר התייבש באופן מוחלט, חזר הרמקול לתפקד כהרגלו. במקרה שתנסו לחבר את המכשיר לטעינה מיד לאחר שנחשף בפני מים, ככל הנראה שלא תצליחו לבצע זאת, אך גם כאן לאחר ייבוש המכשיר חוזר המצב לקדמותו.

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

חומרה וביצועים

עם סדרת הדגל שלה ל-2016 חזרה סמסונג לייצר את מכשיריה כשבליבם פועמות אחת משתי מערכות-על-שבב שונות. האחת היא Snapdragon 820 המתקדמת בייצור קוואלקום, בעוד השניה מפותחת ומיוצרת ע”י סמסונג בכבודה ובעצמה, ומקבלת את השם Exynos Octa 8890. זו, כצפוי, פלטפורמת העיבוד הנמכרת ע”י היבואן הרשמי בישראל וכן זו שהגיעה במכשיר שקיבלנו לסקירה.

ה-Exynos 8890 מיוצרת בהליך 14nm FinFET מתקדם ומשלבת 8 ליבות עיבוד: 4 ליבות עוצמתיות במיוחד מסוג Monogoose בתדר ליבה מקסימלי של 2.6GHz, וכן 4 ליבות נוספות, הפעם מסוג Cortex-A53, בתדר ליבה מקסימלי של 1.5GHz, זאת עבור הביצועים השוטפים והפעולות הסטנדרטיות. לצד אלו מספקים תמיכה מאיץ גרפי (GPU) מסוג Mali-T880 וכן 4GB RAM

בכל הנוגע לביצועי המכשיר, הצליחה החומרה המתקדמת שמשולבת בו יחד עם מערכת ההפעלה, אנדרואיד 6.0, לבצע את מרבית הפעולות ללא כל היסוס או גמגום. בין אם מדובר בגיימינג, גלישה אינטנסיבית, צפיה בסרטוני 2K ועוד – כל פעולה התבצעה בזריזות וביעילות.

עם זאת, ממשק TouchWIZ החדש, אף על פי שעבר רענון משמעותי במהלך השנתיים האחרונות, עוד מותיר את חותמו על גבי המכשיר ומפעם לפעם נתקלנו בקריסות לא רצויות של אפליקציות, תקיעות של מערכת ההפעלה וכאשר לקחנו את המכשיר לקצה יכולותיו – גם הפעלה מחדש התרחשה ללא כל הודעה מוקדמת. למרות זאת, מדובר במכשיר מהיר למדי שללא ספק ירצה את רוכשיו.

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

אם בחומרה עסקינן, שילבה סמסונג בחלקו הקדמי של ה-S7 Edge כפתור בית פיזי המשמש גם כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע. חיישן זה מבצע את עבודתו נאמנה, כאשר מספיקה פחות משניה (במקרה שהמסך דולק) לפתוח את המכשיר ולגשת ישירות למסכי הבית. עם זאת, לא מדובר בחיישן הביומטרי המהיר ביותר שזכינו לבחון.

מסך ותצוגה

מסך המכשיר “נוזל” לשני צידיו בתצורת Edge קמורה שמוכרת לנו היטב, משלב פאנל תצוגה מסוג Super AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD עם צפיפות פיקסלים של 534ppi. אם בשנה שעברה היו מסכי ה-Galaxy S6 Edge ו-Note 5 מן הטובים ביותר שראינו, ממשיך ה-S7 Edge בנחלתם ושומר על התואר ללא כל היסוס.

כל פעולה שביצענו או תוכן שהצגנו על גבי המסך, החל מצפיה בקטעי וידאו ברזולוציית 2K וכלה בגלישה באינטרנט או קריאה, הוצגו בצורה נפלאה. מסך המכשיר, שקמור לשני צידיו, בהחלט הוסיף מעט לחווית הצפייה, שכן התראות המתקבלות תוך צפיה בסרטים במסך מלא נטו להפריע באופן פחות בולט.

בהגדרות התצוגה של המכשיר מאפשרת סמסונג לבחור בין מספר מצבי תצוגה שונים, שמבדילים עצמם אחד מן השני בעיקר בטמפרטורת הצבע, כאשר באמצעות פיצ’ר זה יוכלו המשתמשים להתאים את אופן התצוגה על גבי מסך המכשיר לטעמם האישי.

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

עם סדרת ה-Galaxy S7 חשפה סמסונג את פיצ’ר ה-Always-On Display (תצוגה הדולקת תמיד). מצב זה מאפשר להציג באופן קבוע פרטים שונים לבחירת המשתמש – תצוגת שעון, תצוגת לוח שנה או תצוגת תמונה. בכל אחת מן האופציות ניתן יהיה לראות (למעט תמונה) ניתן יהיה לקבל הצצה מינימלית להתראות שלא נקראו, בדמותם של אייקונים ומספר ההתראות השייכות לאותה אפליקציה.

מערכת הפעלה וממשק משתמש

עם ספינת הדגל הקמורה Galaxy S7 Edge יקבלו המשתמשים המרוצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0.1 מרשמלו המוסווית היטב מתחת לממשק המשתמש של סמסונג, TouchWiz, המגיע בגרסתו ה-6 במספרה. החל מהשנה שעברה, פעלה סמסונג על מנת לצמצם את כמות האפליקציות המותקנות מראש על גבי המכשיר ואת הכבדות שאיפיינה את ממשק החברה בשנים שקדמו ל-S6. למרות המאמצים הרבים עדיין עומדים בפניה אתגרים רבים, שכן ממשק המשתמש אמנם מהיר למדי – אך לא מדובר באותה זריזות שזכינו לראות עם מכשיר ה-Nexus 6P, שאף מציע יכולות עיבוד חלשות יותר.

מנגד, מציעה סמסונג אפשרויות קסטומיזציה רבות למשתמשיה, ביניהן נמצא שורת ערכות נושא הזמינות להורדה דרך חנות ערכות נושא ייעודית. נוסף על כך, מציעה סמסונג פיצ’רים רבים שנועדו לשיפור חווית המשתמש, והם: מולטי-טאסקינג אמיתי, אפשרות להסרת מגירת האפליקציות, אפשרויות שונות לתפעול המכשיר באמצעות יד אחת ועוד.

יש להדגיש כי בהשוואה לשנים עברו, שופר ממשק המשתמש של סמסונג באופן משמעותי, מה שהופך את השימוש לנוח, קל ומהיר יותר בייחוד בעת שנשווה זאת מול גרסאות טאצ’-וויז קצת יותר וותיקות.

מסך מגע רגיש (מדי)

אחת מן הבעיות העיקריות ביותר בהן נתקלנו במהלך סקירת המכשיר היא רגישות יתר חמורה מאוד בשוליים. לאור העובדה שמסך המכשיר “נוזל” לצדדים, בעת האחיזה בו אנו נדרשים להחזיקו במסגרת המתכת הדקיקה, שמתאחדת ישירות אל המסך. בעקבות זאת, באופן טבעי ולא מכוון נאלץ לגעת במסך עם קצות אצבעותינו.

לשם כך, ישנו מנגנון ייחודי שכל מטרתו היא לזהות נגיעות בלתי רצויות במסך ולדחות אותן באופן מיידי (Palm Rejection). עם זאת, לאור מה שנראה כתקלה במנגנון זה ובדיוק כפי שהעידו דיווחים שונים במהלך חודש מרץ האחרון, ה-S7 Edge מזהה את אותו מגע כנגיעה מכוונת במסך המכשיר ובעקבות זאת מתבצעות פעולות בלתי רצויות רבות במכשיר.

למעשה, הדבר הפך את השימוש במכשיר לקשה במיוחד וזמן רב חלף לו עד אשר הצלחנו להתרגל לכך. בין אם מדובר בגלישה, כתיבה ועוד – לא משנה באיזה סיטואציה השתמשנו במכשיר, ובייחוד כאשר ניסינו להגיע לאחד מקצוותיו העליוניים, זוהו נגיעות בלתי רצויות רבות שהעיבו על השימוש. לזכותה של סמסונג ייאמר כי זו החלה להפיץ עדכון המטפל בתקלה זו.

מסך ה-Edge מתרחב

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

עם חשיפתו של העדכון למערכת ההפעלה Android 6.0 Marshmallow עבור מכשיריה הנתמכים, הציגה סמסונג מספר נרחב של פיצ’רים חדשים עבור מכשירי החברה הקמורים. העדכון הבולט ביותר הוא כמובן גודל מסכי ה-Edge, שעומדים כעת על 550 פיקסלים (רוחב), ואליהם ניתן להגיע באמצעות משיכה מצידו הימני או השמאלי של המכשיר (בהתאם לבחירת המשתמש).

בין מסכי ה-Edge המותקנים מראש ניתן למצוא:

  • אנשי קשר מועדפים – רשימה של חמישה אנשי קשר אליהם תוכלו לגשת מכל מסך בו אתם נמצאים על מנת לשלוח הודעה או להתקשר אליהם. כמו כן, במקרה שקיבלתם הודעה או שיחה מאחד מאנשי הקשר הללו, יופיע הדבר, נוסף על חלון ההתראות, גם בשוליי המכשיר.
  • לוח שנה – תצוגת לוח השנה במסך ה-Edge מאפשרת לצפות באירועים או לוח הזמנים שלכם לאותו היום, לצד גישה ישירה לאפליקציית לוח השנה בלחיצה אחת.
  • יישומי Edge – מסך זה מאפשר, כמשתמע משמו, גישה ישירה ל-10 אפליקציות אותן תוכלו להגדיר דרך אפליקציית ההגדרות.
  • משימות Edge – דרך מסך זה תוכלו להגדיר 10 פונקציות שונות בתוך אפליקציות המערכת, אליהן תהיה לכם גישה באופן קבוע ישירות משוליי המכשיר. לדוגמה – כתיבת הודעה, צפיה בתמונה ספציפית, צפיה באלבום, גישה ליומן השיחות, פתיחת אתר מסויים, משלוח מייל ועוד.
Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

נוסף על אלו, ניתן למצוא מותקנים מראש גם מסכי Edge עבור עדכוני חדשות וספורט, מניות, מזג אוויר, מצפן וכן מסכים נוספים הזמינים להורדה דרך חנות אדג’ ייעודית אליה ניתן לגשת דרך תפריט ההגדרות.

מולטימדיה

בעוד יצרניות רבות בוחרות לבצע שימוש ברמקולים סטריאופוניים עבור הסמארטפונים שלהן, עומדת סמסונג איתנה בעמדותיה ומשלבת גם ב-S7 Edge רמקול מונו בודד הממוקם בחלקו התחתון של המכשיר, שמספק שמע איכותי בווליום חזק למדי, אך לא מהטובים ביותר ששמענו, כאשר בעקבות מיקומו של הרמקול בתחתית המכשיר, במקרים רבים נחסמה יציאת השמע. על כך מפצה פאנל ה-Super AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, שמאפשר לי להגיד כי מדובר בחווית מולטימדיה מן הטובות ביותר בהן נתקלתי.

אין כל צל של ספק כי לסמסונג יש לא מעט ללמוד ממערכי האודיו של יצרניות אחרות בעולם המובייל, אך מסך המכשיר המרהיב יחד עם השוליים הקמורים הופכים כל צפיה בסרטון 2K, גיימינג ואף דפדוף פשוט בגלריה לחווית של ממש. כל תוכן שתזרקו על גביו יציג המכשיר בחדות ובהירות מרשימות במיוחד.

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

חלק חשוב נוסף הוא העובדה שהמכשיר מציע למשתמשיו אפשרות להרחבת הזיכרון הפנימי בעד 200GB נוספים דרך שילובו של כרטיס זיכרון מסוג MicroSD, זאת לאחר שכל מכשירי סדרת ה-Galaxy S ו-Note בשנה שעברה שללו את פונקציה זו ממשתמשיהם. בהתאם לכך, אם לא יספיק לכם נפח האחסון הפנימי, שעומד על 32 גיגה-בייט לגרסה הבסיסית, תוכלו תמיד לשלב ב-S7 Edge כרטיס זיכרון בעלות סמלית של עשרות שקלים ולהכפיל (או יותר) את זיכרון האחסון הזמין עבורכם.

מצלמה

מערך הצילום של סמארטפון ה-Galaxy S7 Edge משלב חיישן צילום ראשי ברזולוציית 12 מגה פיקסל “בלבד”, אם כי סמסונג מבצעת שימוש בטכנולוגיה ייחודית בשם Dual Pixel. זו ממומשת על גבי אחד משני חיישני צילום – הראשון הוא IMX260 בייצור סוני, בעוד חלק מהמכשירים, ביניהם גם הדגם שסקרנו, מקבלים חיישן ISOCELL מדגם S5K2L1 בייצורה של סמסונג. כמו כן, מציעה מצלמת המכשיר מפתח צמצם f/1.7, מייצב תמונה אופטי (OIS) ויכולות צילום וידאו ב-4K.

במהלך בחינתנו נמצא כי בתנאי תאורה טובים, יבצע המכשיר את עבודתו נאמנה ויספק תמונות חיות, בעלות צבעים מדוייקים, עם חשיפה מצויינת ויכולות פוקוס אוטומטי מרשימות. בתנאי תאורה קשים תמשיך מצלמת ה-S7 אדג’ בעבודתה הראויה, אם כי התוצאות, כמובן, פחות טובות באופן משמעותי. כאן יכנס לתפקידו פלאש ה-LED שסייע לנו להוציא תמונות לא רעות בתנאי תאורה לקויים.

בכל הנוגע לצילום הוידאו, מבצעת מצלמת המכשיר עבודה לא רעה והתוצאות בהתאם. עבור מצלמת הסלפי משלבת סמסונג חיישן ברזולוציית 5 מגה פיקסל, שמתפקדת מעולה בתנאי תאורה טובים, אך כמו סמארטפונים רבים אחרים, מעט מתקשה בחשיכה. לשם כך מציעה סמסונג פלאש המבצע שימוש במסך ה-Super AMOLED על מנת להאיר את האובייקט המצולם.

בין מצבי הצילום הרבים אותם מציעה אפליקציית הצילום המובנית של סמסונג, ניתן למצוא צילום תמונת פנורמה (ואף סלפי פנורמה), מצב צילום מקצועי, הזרמת וידאו בשידור חי, הילוך איטי, קולאז’ וידאו ורבים נוספים. למעשה, גם כאן משלבת סמסונג חנות פנימית דרכה ניתן להוריד או לרכוש מצבי צילום נוספים.

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

סוללה

אם בשנה שעברה הדרך היחידה לעבור יום עבודה מלא עם סמארטפון ה-S6 Edge הייתה להיות מחובר למטען בכל רגע נתון, השנה, הופך ה-Galaxy S7 Edge את הקערה על פיה. סמסונג דאגה לפצות על העובדה שסוללת המכשיר אינה נשלפת ושילבה בו סוללה בעלת קיבולת מרשימה של 3,600mAh לצד יכולות טעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 2.0.

את יום העבודה האינטנסיבי ביותר עם המכשיר התחלנו בשעה 7:30 בדיוק ומאז התמקדו שימושינו בצילום, גלישה מרובה, ביצוע שיחות ארוכות למדי בווטסאפ, גיימינג, שיחות טלפון, גלישה בפייסבוק ועוד. כך, הצלחנו לסחוב את המכשיר עד סיום יום העבודה בשעה 17:30, אז זעקה הסוללה ומיד חיברנו אותה לשקע החשמל.

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

בימים קצת יותר עדינים, שהתחילו באותה שעה וכללו שימוש סטנדרטי בווטסאפ, פייסבוק, מעט צילום, שיחות וגלישה מועטה בפייסבוק, הצלחנו לסחוט את הסוללה כראוי ולחבר את המכשיר בחזרה לשקע הטעינה רק בשעה 23:00, אז נותרו עוד כ-25 אחוזים.

כאמור, Galaxy S7 Edge יחד עם מטען 2A שמגיע עימו, תומכים בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 2.0 ומאפשרים להטעין את המכשיר מ-0 ל-50 אחוזים בקצת יותר מחצי שעה. כך שגם בשימוש האינטנסיבי ביותר, תוכלו לחבר את המכשיר במהלך היום לטעינה של כחצי שעה ולהפיק ממנו שעות שימוש נוספות.

סיכום

ה-Samsung Galaxy S7 Edge הינו אחד ממכשירי הפרימיום המרשימים ביותר שזמינים לרכישה כיום, זאת הודות לעיצוב יוקרתי המשלב מסגרת מתכתית ומסך הקמור בשוליו, מפרט טכני מן השורה הראשונה וממשק TouchWiz המשתפר מעדכון לעדכון. עם זאת, מחירו הגבוה בייבוא רשמי מעורר תהיות רבות אודות מידת ההשתלמות של העסקה.

האם שולי המסך הקמורים ומסך גדול יותר בהשוואה לאחיו הקטן, Galaxy S7, שווים את ההפרש במחיר בין השניים? לא בטוח, אך עם חווית צפייה מהמרשימות שראיתי, ביצועים מתקדמים במיוחד ומצלמה מהטובות ביותר בעולם המובייל – אין ספק כי מדובר באחד ממכשירי האנדרואיד הטובים ביותר הזמינים כיום בשוק.

האריזה ותכולתה
9/10
עיצוב ואיכות בניה
9/10
חומרה וביצועים
9/10
מסך ותצוגה
10/10
מערכת הפעלה
8/10
מולטימדיה
9/10
סוללה
8/10
מצלמה
9/10
9
ציון כללי   ... ולא בהכרח ממוצע

מה אהבנו
  • מסך חד ואיכותי במיוחד
  • מבנה מתכת וזכוכית יוקרתי
  • מצלמה מהטובות ביותר בשוק
  • עמידות במים ובאבק
מה פחות אהבנו
  • חלקלק מאוד
  • שוליים רגישים למגע
  • מגנט לטביעות אצבע
  • מחיר גבוה

איפה קונים ומה המחירים?
  • יבואן רשמי: 3,899 שקלים
  • שוק פתוח: 3,300 שקלים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים