הוכרז: LG G5 SE – מכשיר הדגל בגרסה ייחודית לשוק הבינוני-גבוה

LG G5 SE

כחודשיים לאחר שהכריזה על ה-G5 ובדיוק בהתאם לדיווחים ושמועות מהשבועות האחרונים, חושפת ענקית הסמארטפונים והטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG Electronics, וריאציה חדשה לספינת הדגל שלה, שמקבלת את השם המסחרי LG G5 SE (שם קוד: LG-H845).

ה-LG G5 SE, שנחשף דרך אתר החברה הרשמי ברוסיה, מגיע כוריאציה משונמכת למכשיר הדגל של החברה, כאשר אלמנטים רבים ממפרטו מגיעים ישירות מהשוק הבינוני-גבוה. בהתאם לכך, אלו הם השינויים במפרטו הטכני: את מערכת השבבים העוצמתית Snapdragon 820 תחליף פלטפורמת העיבוד לשוק הביניים Snapdragon 652, שמציעה 8 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.8GHz.

LG G5 SE
LG G5 SE

כמו כן, במקום 4GB RAM המגיעים ב-LG G5, נמצא בדגם ה-SE זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 3GB בלבד. מלבד זאת, כל שאר המפרט הטכני זהה לחלוטין, וכוללים מסך בגודל 5.3 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, נפח אחסון בסך 32GB הניתנים להרחבה וכן מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C.

מערך הצילום הכפול שבמכשיר הדגל של החברה נותר על כנו עם ה-G5 SE ומביא עימו זוג חיישני צילום ברזולוציית 8 ו-16 מגה פיקסל עבור המצלמה הראשית, בעוד מצלמת הסלפי תגיע עם חיישן ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

LG G5 SE Sides
LG G5 SE

דבר נוסף אך לא פחות משמעותי הם מימדי המכשיר, שזכו לשינוי קטנטן – עובי ה-LG G5 SE עומד על 7.3 מ”מ, בניגוד ל-G5 שעוביו נמדד ב-7.7 מ”מ. למרות זאת, וכפי שכבר ראינו בעבר, צפויים כל הכיסויים והאביזרים הנלווים למכשיר הדגל לתמוך גם בדגם ה-SE. כן כן, גם מודול הצילום Cam Plus ומודול האודיו Hi-Fi Plus צפויים לתמוך במכשיר החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים