הוכרז: Lenovo ZUK Z2 Pro – עם Snapdragon 820 ו-6GB RAM עבור כ-1,600 שקלים

Lenovo ZUK Z2 Pro

בדיוק בהתאם להבטחותיה, הכריזה יצרנית הסמארטפונים הסינית ZUK, הנמצאת בשליטתה ובעלותה של ענקית המחשוב הבינלאומית לנובו, על מכשיר הדגל הבא שלה, הוא ה-ZUK Z2 Pro.

ה-Lenovo ZUK Z2 Pro מגיע כממשיך דרכו של ה-ZUK Z1 מן השנה שעברה, ומציע למשתמשיו מפרט מן המרשימים ביותר בשוק: פאנל תצוגה מסוג AMOLED בגודל 5.2 אינץ’ ברזולוציית Full HD, פלטפורמת עיבוד מדגם Snapdragon 820, נפח אחסון על סך 128 גיגה-בייט ובמגמה שהחלה לאחרונה לתפוס תאוצה בעולם המובייל – זיכרון עבודה (RAM) בנפח עצום שעומד על 6GB.

Lenovo ZUK Z2 Pro 2

כמו כן, משלבת ספינת הדגל מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם פלאש LED בשתי טמפרטורות צבע, מנגנון זיהוי פאזה לפוקוס אוטומטי, מפתח צמצם f/1.8 ופיקסלים בגודל 1.34μm. מצלמת המכשיר הקדמית תגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0.

מעט מתחת לעדשת הצילום שבגב המכשיר, ניתן למצוא מד דופק המסוגל לזהות גם את רמת החמצן הנמצאת בדמו של המשתמש. ה-Z2 Pro יציע מגוון חיישנים נוספים, ביניהם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שמשולב בכפתור הבית שבחלקו הקדמי, חיישן המאפשר למדוד את גובה המכשיר (אלטימטר – מד גובה) ועוד.

Lenovo ZUK Z2 Pro 3

אף על פי שחלק ניכר ממפרט המכשיר קיבל שדרוג משמעותי, נראה כי אחד מן האלמנטים החשובים ביותר בסמארטפונים, חיי הסוללה, נותר מאחור: ב-Z2 Pro נמצא סוללת 3100mAh בלבד, בניגוד לסוללה בעלת קיבולת של 4,100mAh שנמצאת ב-ZUK Z1.

עם זאת, הצמצום המשמעותי בנפח הסוללה הוא זה שככל הנראה איפשר ליצרנית לצמצם את מימדי המכשיר לכדי 7.45 מ”מ עובי, 145.4 מ”מ אורך, 70.5 מ”מ רוחב ומשקל של 145 גרם. עבור טעינה והעברת נתונים נמצא מחבר מסוג USB Type-C ותמיכה בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0.

ZUK לא זונחת את עיצוב המכשיר וה-Z2 Pro מגיע עם מסגרת מתכתית יוקרתית במיוחד, כאשר את גבו, כמו גם את חלקו הקדמי, עוטה זכוכית קמורה בתצורת 2.5D.

עבור כל אלו, שמתורגמים לכדי מכשיר בעל מפרט מהמתקדמים ביותר כיום בעולם הסמארטפונים, דורשת החברה מחיר נמוך במיוחד העומד על כ-1,600 שקלים בלבד (2,699 יואן סיני), בעבורם יקבל המשתמש את ה-ZUK Z2 Pro עם 6GB RAM ו-128 גיגה-בייט אחסון. גרסה בעלת 4GB RAM ו-64GB אחסון תוצע בקרוב בעלות נמוכה יותר שטרם נחשפה.

Lenovo ZUK Z2 Pro Main 2

נכון לרגעים אלו טרם ידוע מתי והאם יופץ המכשיר מחוץ לגבולות סין, שם הוא זמין לרכישה כבר כעת. עם זאת, לאור העובדה ש-ZUK Z1 הגיע לישראל בייבוא רשמי של באג מולטיסיסטם, אנו מעריכים כי גם ה-ZUK Z2 Pro יגיע לארצנו הקטנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים