וואווי מתקפלת: מנהל חטיבת המובייל מבטיח סמארטפון עם מסך Quad HD

כמעט שנתיים לאחר שהתבטא ריצ’ארד יו, מנכ”ל החטיבה העסקית של Huawei (אשר מופקד גם על חטיבת המובייל של החברה), כנגד סמארטפונים המגיעים עם מסכים בעלי רזולוציית Quad HD 2K והבטיח שלא להשיק כאלה, הביע הבכיר בסוף השבוע האחרון חרטה על דבריו. בנוסף, יו אישר כי מכשיר הדגל הבא של החברה ישלים את הפער ויגיע עם מסך ברזולוציה גבוהה של 2560×1440.

Huawei VR (מקור: Engadget.com)
Huawei VR (מקור: Engadget)

ריצ’ארד יו לא חזר בו מדבריו באופן מלא, וייתכן כי הוא עדיין חושב שמדובר “בשטות מוחלטת שתביא לירידה בביצועי הסוללה”, אולם בסוף השבוע הוא ציין כי מסך ברזולוציה גבוהה חשוב מאד לתחום המציאות המדומה, שמאד קרוב לליבו. דבריו של יו מתחברים כמובן להכרזת משקפי המציאות המדומה Huawei VR לפני קצת יותר משבוע, אלו מופעלים כזכור באמצעות מכשיריה האחרונים של החברה.

את מכשיר ה-Nexus 6P שפיתחה עבור גוגל, השיקה וואווי עם מסך Quad HD, מה שגרם לרבים להאמין שבזכות כך תפנה החברה לעשות כן גם במכשירים העתידיים שלה. אך נראה שהחברים בסין לא השתכנעו מספיק, כך לפחות ניתן ללמוד ממכשירי הדגל החדשים Huawei P9 ו-P9 Plus שנחשפו מוקדם יותר החודש עם מסכים ברזולוציית Full HD.

בשלב זה עוד מוקדם לדעת מתי בדיוק תציג Huawei מכשיר בעל מסך ברזולוציית Quad HD, אולם קרוב לוודאי שזה לא יהיה עם Huawei P9 Max, שכן לפי השמועות צפוי גם הוא להגיע – כמו אחיו – עם מסך ברזולוציית Full HD. עם זאת, ניתן לנסות ולשער שהדבר יקרה בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית IFA שתתקיים בברלין בתחילת חודש ספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים