סלקום מכריזה על “ווליום” – חנות מוזיקה חדשה ללקוחות כל החברות

היום הכריזה סלקום על השקת שירות חדש: חנות מוזיקה מקוונת ללא הגבלת הורדות וללקוחות כל החברות. השירות, תחת הכותרת “עולם המוזיקה שלכם עומד להשתנות”, מביא לכם את כל המוזיקה לכל מכשיר, על ידי הזרמה של מדיה למחשב, לסלולרי או לכל מכשיר נתמך אחר (גם טאבלטים, כמובן), תוך שימוש באפליקציות מותאמות לאנדרואיד, בלאקברי ולפלטפורמת הג’וואה. כבר עתה קיימים במאגרים של “ווליום” מאות אלפי שירים, מכל הסוגים – לועזי, עברי, רוק, פופ, מזרחיים ועוד.

השירות הוא בסנכרון מלא עם הרשתות החברתיות, על מנת לאפשר לכם לדעת למה מאזינים חבריכם ולהיפך (בדומה ל-Ping מבית Apple). בצד העמוד הראשי ניתן למצוא עדכונים לגבי עולם המוזיקה: אלבומים חדשים, שירים חדשים ועוד. בצידו השני ניתן לראות איזה שיר מתנגן בכל רגע נתון בכל תחנת רדיו בארץ ואילו הופעות יש לזמרים בזמן הקרוב.

אכן, מדובר בשירות מרשים מאוד, שבשונה מאמזון או אייטונס אינו מחייב תשלום על כל שיר שנרכש, אלא תשלום חודשי של 19.90 ש”ח – שוב, ללקוחות כל החברות. בנוסף, כחלק מהשקת השירות יתקיים פסטיבל מוזיקה וירטואלי, הראשון מסוגו בעולם, בו ישתתפו מיטב הזמרים בישראל: אברהם טל (שאגב, מעיד על עצמו כקורא קבוע של גאדג’טי), אפרת גוש, ברי סחרוף, הדג נחש, היהודים, מוניקה סקס, מרסדס בנד, משה פרץ, עידן יניב, קרולינה ושלומי שבן.

מה זאת אומרת פסטיבל וירטואלי? ההופעות ישודרו בשידור חי באינטרנט, והקהל יורכב מהגולשים בבית שיצפו בהופעה ויהיו חלק מהקהל על גבי המסכים באמצעות מצלמות הרשת הביתיות. בכל ערב יתקיימו שתי הופעות שונות. ההופעות הן אינטראקטיבית ומאפשרות שיתוף עם הפייסבוק של הצופים. לדוגמא: כאשר אחד האמנים ישיר שיר על הצפון יעלו על מאות המסכים באולפן תמונות של הגולשים מטיולים בצפון, וכאשר ישיר שיר אהבה יוצגו תמונות של זוגות מתוך תיקיות הגולשים. הצופים יהיו חלק פעיל מההופעה, ויכולו לשתף, להגיב ולצ’וטט עם הצופים האחרים, עם חבריהם מהפייסבוק וכמובן עם האמן. לצורך כך פותחו ווידג’טים מיוחדים לשימוש הגולשים, כגון ווידג’ט מחיאת כפיים, הדלקת מצית, קיר סטטוסים שנמצא על הבמה ומאפשר לגולשים לדבר אל שאר הצופים ואל האמן, צ’ט עם חברים מהפייסבוק ומשתתפי הפסטיבל ועוד אינטראקציות שיקרו במהלך ההופעות אל מול הקהל.

דברי עדי כהן, סמנכ”ל שיווק סלקום, לגבי השירות החדש:

השוק צמא לאתר מוסיקה בעל ממשק משתמש נוח ופשוט שיאפשר שמיעת תוכן חוקית, ללא הגבלה. אנחנו משיקים מוצר מוסיקה חדשני וייחודי, ששומר על האיזון בין צרכי הלקוחות לצרכי האמנים, בעל ממשק משתמש נוח, קישוריות לפייסבוק ומגוון שירים רחב המאפשר לשמוע מוסיקה בכל מקום ובכל זמן.
סלקום מהווה סמן של חדשנות וקידמה בחיבור תעשיית המוסיקה לתעשיית הסלולר. הפעילות שלנו במשך השנים איפשרה לאמנים רבים להיחשף לקהל וליהנות מהכנסות נאות ובכך נוצרה לתעשיית המוסיקה מקור הכנסה חדש ומשמעותי. היום, אנחנו שבים ומחדשים ומחברים בין עולם המוסיקה לעולם האינטרנט והסלולר הן ברמת חנות המוסיקה ווליום והן בפסטיבל הוירטואלי הראשון בעולם.
בחרנו להשיק את ווליום עם פסטיבל מוסיקה ייחודי באינטרנט שיאפשר לגולשים בבית ליהנות מחווית מוסיקה ייחודית השונה מהפורמטים הקיימים היום ברשת. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם האמנים המובילים בישראל, שאימצו את הפרויקט ומוכנים להתחבר לפורמט חדשני וייחודי, שונה מכל מה שהכירו עד כה. הפסטיבל הינו הפקת מקור של החברה ומצטרף להפקות הייחודיות של סלקום כמו מגודלים, קן הקוקיה ואהבה ראשונה.

לסיכום, השירות החדש יביא איתו שינויים בעולם המוזיקה בישראל- גם אם לא גדולים, וכמובן שיוסיף עוד לתחרות המתרחשת בין חברות הסלולר בישראל, דבר ששוב שיעשה לנו הצרכנים רק טוב, מה עוד יקרה? רק הזמן יוכל לגלות לנו…

לאתר השירות:

http://volume.cellcom.co.il

פרסומת למופע:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים