נטפליקס תפיק סדרה ל”מעניש” של מארוול

"המעניש" (מתוך: דרדוויל, עונה 2) “המעניש” (מתוך: דרדוויל, עונה 2, באדיבות מארוול \נטפליקס)

ליקום הקולנועי של מארוול יש אחיין קטן ואכזרי בדמות הסדרות הבוגרות והאלימות יותר שהחברה מפיקה לנטפליקס. כחלק מהיקום הקולנועי, סדרות מארוול/נטפליקס מקושרות אחת לשניה, בעזרת, בין השאר, דמויות מפתח שמהגרות מסדרה לסדרה. פראנק קאסל/המעניש (The Punisher), שהיה דמות מרכזית בעונה השנייה של “דרדוויל” (Daredevil), מקבל כעת סדרה משלו.

את המעניש יחזור לשחק ג’ון ברנת’אל (Jon Bernthal) מ”המתים המהלכים” (The Walking Dead), שנכנס בקלות לנעליו של קאסל וסיפק את אחת ההופעות המרשימות ביותר ב”דרדוויל” עד עכשיו. בראש הסדרה יעמוד סטיב לייטפוט (Steve Lightfoot), שהפיק וכתב סדרות רבות, ביניהן הסדרה המצליחה “חניבעל” (Hannibal), המבוססת על דמויות מ”דרקון אדום” ו”שתיקת הכבשים”.

סדרת “המעניש” היא התוספת השישית לרשימת הסדרות שנוצרו משיתוף הפעולה בין מארוול לנטפליקס, הכוללות בנוסף את “דרדוויל“, “ג’סיקה ג’ונס” (Jessica Jones), “לוק קייג’” (Luke Cage), “איירון פיסט” (Iron Fist) ו”דיפנדרס” (The Defenders), מיני סדרה שאמורה, בדומה לסרטי “הנוקמים”, לאחד את גיבורי שאר הסדרות להרפתקה אחת משמעותית.

לא ידוע עדיין תאריך היציאה של “המעניש” או מי יהיו הנפשות הפועלות בו חוץ מקאסל, אך אפשר לשער בבטחון מסוים שהסדרה שלו תצא במהלך השנה הבאה, בדומה ל”איירון פיסט”. העונה השנייה של “ג’סיקה ג’ונס” והעונה הראשונה של “לוק קייג'” צפויות לצאת עוד השנה, במהלך הסתיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים