מכשיר הדגל Huawei P9 יעשה דרכו לישראל ב-18 במאי

הזמנה למסיבת עיתונאים Huawei P9 הזמנה למסיבת עיתונאים Huawei P9

הנציגות המקומית של חברת וואווי (Huawei) בישראל החלה לשלוח הזמנות לקראת מסיבת עיתונאים שתתרחש ביום רביעי, ה-18 במאי, 2016. במסגרת מסיבת העיתונאים תשיק החברה בארץ את מכשיר הדגל Huawei P9, עליו הכריזה היצרנית הסינית במהלך אירוע שערכה בלונדון ב-6 באפריל.

במסגרת מסיבת העיתונאים צפויה החברה לחשוף פרטים אודות מחירו של המכשיר והצבעים השונים בהם יושק בישראל, וככל הנראה נשמע מידע אודות השקה אפשרית של דגם הפרימיום P9 Plus.

בוואווי נוהגים לתמחר את מכשירי הדגל במחירים הנמוכים באופן משמעותי בהשוואה למכשירי הדגל של המתחרות המובילות, כאשר בשנה שעברה תומחר דגם ה-P8 בארץ במחיר של כ-2,400 שקלים. במסגרת מסיבת העיתונאים שערכה בלונדון, בישרה וואווי כי מחירו של ה-P9 יהיה גבוה מזה של דגם ה-P8 מהשנה שעברה, כך שיש לצפות לעליית מחירים דומה (כ-200-300 שקלים) גם בישראל.

מפרטו הטכני של ה-Huawei P9 כולל מעבד מתומן ליבות המשולב במערכת-על-שבב Kirin 955 מבית חברת Hisillicon שבבעלותה של וואווי. לצד המעבד תמצאו זיכרון של 3GB RAM ונפח אחסון של 32GB. מערך הצילום הוא גולת הכותרת של המכשיר, כאשר בוואווי שיתפו פעולה עם חברת הצילום לייקה (Leica) לצורך פיתוח המצלמה הראשית, הכוללת שני חיישנים.

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי)
Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

חיישני המצלמה מגיעים שניהם ברזולוציה של 12 מגה-פיקסל, כאשר אחד מהם משמש למצלמה מונוכרומטית, שתפקידה לתפוס תמונות בשחור לבן באיכות גבוהה ואילו השני משמש את מצלמת ה-RGB, המסוגלת לתפוס גם צבע. בשתי המצלמות ניתן להשתמש בו זמנית לשם הפקת תמונות בעלות יותר פרטים, עומק וצבע.

בסמארטפון ה-P9 תוכלו למצוא גם סוללת 3,000mAh ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, עליה הלבישה וואווי את ממשק המשתמש Emotion UI בגרסתו החדשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים