הוכרזה: Canon PowerShot SX620 HS – מצלמה קומפקטית עם ייצוב אופטי

Canon PowerShot SX620 HS

יצרנית המצלמות קנון (Canon) הכריזה על ה-PowerShot SX620 HS, מצלמה חדשה המצטרפת לאוסף המצלמות הקומפקטיות שלה. המצלמה החדשה מציעה טווח זום גדול וייצוב אופטי ומכילה חיישן ברזולוציית 20.2 מגה-פיקסל, אליו נלווה מעבד תמונה מדגם DIGIC 4+. אל החיישן מצורפת עדשה בעלת טווח זום של 25x, מקביל לאורך מוקד של 25 מ”מ עד 625 מ”מ במצלמת 35 מ”מ (Full Frame). עדשת המצלמה מכילה ייצוב אופטי מובנה, המסייע ללכידת תמונות בהירות וחדות גם בתנאי תאורה ירודים.

בעזרת מעבד התמונה, המצלמה החדשה מסוגלת ללכוד סרטונים ברזולוציית Full HD, נתון מעט מאכזב בהתחשב בעובדה שמרבית הסמארטפונים כיום מסוגלים לצלם ברזולוציית ה-4K המרהיבה. גודלו של מסך המצלמה עומד על שלושה אינץ’ והוא מכיל 0.92 מיליון פיקסלים.

Canon PowerShot SX620 HS

המצלמה מציעה זוג יכולות צילום ייחודיות. ראשית, זום אוטומטי יאפשר למצלמה להתקרב לאובייקט בו היא ממוקדת ללא צורך בהתערבות מצד המשתמש. בנוסף, תכונה בשם Hybrid Auto לוכדת עד ארבע שניות של סרטון לפני צילום כל תמונה (בדומה ל-Live Photos מבית אפל) ובסוף היום מאחדת את כל הסרטונים לסיכום יום חביב. בדומה למצלמות אחרות מבית החברה, המצלמה החדשה תומכת ב-Wi-Fi וב-NFC לשיתוף קל ומהיר של תמונות.

המצלמה החדשה תוצע לרכישה בצבעים אדום, אפור ושחור, והיא תושק כבר החודש בעבור 280 דולרים (כ-1050 שקלים חדשים). בשלב זה לא ברור האם תגיע לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים