מרגו רובי תחזור לגלם את הארלי קווין בסרט גיבורות של ציפורי הטרף

יחידת המתאבדים מרגו רובי כ”הארלי קווין” (מתוך: יחידת המתאבדים, באדיבות גלובוס מקס)

סרט נבלי העל הגדול של אולפני האחים וורנר, “יחידת המתאבדים” (Suicide Squad), צפוי להגיע לקולנוע בעוד כשלושה חודשים, אולם כבר כעת מקדימים האולפנים וחושפים כי אחת מהדמויות שתופיע בסרט, הארלי קווין, עתידה לקבל תפקיד נוסף בסרט אחר שישלב קבוצה של גיבורות מעולמות הקומיקס של DC.

את תפקידה של הראלי קווין תגלם בסרט החדש מרגו רובי (Margot Robbie), אשר תשמש גם כמפיקה. פרט לתפקידה כהארלי קווין ב”יחידת המתאבדים” ובסרט גיבורות העל החדש, הופיעה רובי (25) בסרט “הזאב מוול סטריט” לצידו של ליאונרדו דיקפריו וב”פוקוס” לצידו של וויל סמית’, גם הוא יופיע ב”יחידת המתאבדים” בתפקיד “דדשוט” (Deadshot).

לצידה של הארלי קווין בסרט הגיבורות החדש צפויות להופיע מספר דמויות מוכרות נוספות כמו באטגירל ו”ציפורי הטרף”, בהן נמנות הקנרית השחורה (שהופיעה בסדרה “החץ” של The CW), הציידת ואחרות. בשלב זה לא ידוע מי יהיו השחקנים שיופיע לצידה של רובי בסרט החדש וגם העלילה שלו או שמו טרם נחשפו, אם כי השתתפותן של “ציפורי הטרף” בסרט עשויה לרמוז גם לשמו.

בעוד סרטי גיבורי העל השונים מהעולמות הסינמטיים של מארוול ו-DC יחדיו כוללים דמויות נשיות חזקות, הרי שסרט גיבורים שאת עיקר הדמויות בו יובילו נשים הוא משהו שלא נעשה בדור הנוכחי של הסרטים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים