סגה מכרה למעלה מ-350,000 משחקי מגה-דרייב נוסטלגיים ב-Steam

מאז השיקה SEGA בסוף אפריל את ה-Hub המשוכלל ועתיר האפשרויות ב-Steam, דרכו ניתן לשחק במגוון כותרי מגה-דרייב (Genesis) נוסטלגיים, מכרה החברה למעלה מ-350,000 משחקים. “350,000 משחקים שנמכרו זה הישג פנומנלי עבור תוכן בן יותר מעשרים שנה,” אמר ג’יימס של (James Schall), מנהל ההפצה הדיגיטלית של SEGA. ההישג מרשים יותר כאשר מבינים כי מדובר בטווח זמנים של כמה שבועות בלבד. “אנחנו כל כך מאושרים שהמעריצים תומכים בעדכון הזה“, אמר ג’יימס של.

ב-Hub שהשיקה סגה ניתן לאסוף משחקי מגה-דרייב לספריה וירטואלית, ולשחק בהם מתוך חדר המדמה את חוויית המשחק בקונסולות של שנות ה-90, על גבי טלוויזיית CRT ישנה. החדר כולו מעוצב כאילו נלקח מאותו עשור, עם קלטות וידאו מפוזרות על הרצפה ואפילו ספרים על המדף, המשקפים את התקופה.

SEGA גם מציעה משחקים מרובי משתתפים, ובאופן מרענן גם את האפשרות לערוך שינויים במשחקים (מודים, Rom Hacks) ולחלוק אותם עם שחקנים אחרים באמצעות Steam Workshop. מספר משחקים כבר קיבלו מודיפיקציות משעשעות, כמו החלפת צלילים במשחק לצעקות מצחיקות. משחקים אחרים קיבלו מודיפיקציות שמשנות את רמת הקושי או מקלות על הגיימרים לעבור את המשחקים המאתגרים.

השקת ה-Hub החדש הינו צעד משמעותי עבור SEGA, שרוצה לזכות בחזרה באמון הגיימרים, ולהפוך למותג גיימינג מוביל. החברה הצהירה על כוונות אלו באופן חוזר ונשנה במהלך השנה האחרונה, וכעת נותר לראות מה יהיו הצעדים הבאים של SEGA בנסיונה לכבוש שוב את לבבות השחקנים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים