מיקרוסופט ממשיכה לפזר רמזים אודות Xbox: “נעשה דברים שלא עשינו מעולם”

פיל ספנסר, המנהל את חטיבת Xbox של מיקרוסופט, ממשיך לפזר רמזים לקראת תערוכת E3 הקרובה. בציוץ של המנהל שהופץ בטוויטר, ספנסר הודה לעובדי החברה וטען כי עבודת צוות ה-Xbox הצליחה להדהים אותו. חשוב מכך, ספנסר כתב במפורש כי מיקרוסופט עושה דברים שלא עשתה מעולם.

הדברים מגיעים לאחר דיווח באתר Kotaku משבוע שעבר, לפיו מיקרוסופט מתכננת שתי גרסאות חדשות לקונסולת ה-Xbox One: אחת שתהיה קטנה וחסכונית יותר, ואולי תוכרז רשמית כבר בתערוכת E3 הקרובה; השניה, גרסה חדשה של הקונסולה בשם Scorpio, שתכלול מעבד גרפי משודרג ותהיה חזקה פי כמה. חזקה מספיק, כך נמסר, כדי לתמוך במשחקי מציאות מדומה בעזרת ה-Oculus Rift. לפי המקורות שהעבירו את המידע ל-Kotaku, ה-Scorpio לא יגיע לפני השנה הבאה.

בתגובה לדיווחים אלו, ספנסר כתב בטוויטר כי מדובר ב”פטפוטים יצירתיים“, אך לא סיפק שום הבהרה, אימות או הכחשה של המידע שהוזכר. עם זאת, במקום לתת לדיווחים הללו לשקוע, ספנסר החליט למנף את תשומת הלב שמיקרוסופט קיבלה, והפך את הציטוט שלו עצמו – “פטפוטים יצירתיים“, לחולצה.

משמאל: פיל ספנסר עוטה את חולצת "פטפוטים יצירתיים"
משמאל: פיל ספנסר עוטה את חולצת “פטפוטים יצירתיים”

אם מיקרוסופט אכן תציג שדרוגי חומרה איטרטיביים ל-Xbox, כפי שמספרים דיווחים שונים זה זמן מה, אכן יהיה מדובר בצעד חדש עבור החברה. ספנסר השכיל להשתמש במעוף השמועות ולפזר רמזים נוספים, שאת פשרם נוכל לאמת רק בתערוכת E3 שתתרחש עוד כשבועיים.

דיווחים דומים הגיעו גם בנוגע לסוני, שככל הנראה עובדת על גרסה מחודשת לקונסולת ה-PlayStation 4, המכונה NEO. כל משחק שייצא לקונסולה של סוני החל מהסתיו הקרוב יצטרך לתמוך בגרסת ה-NEO החזקה, כמו גם בגרסת הבסיס של הקונסולה. הדיווחים מגיעים מהנחיות שסוני שלחה למפתחי משחקים כהכנה לקראת הגעת המכשירים החדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים