הוכרזה: סדרת Asus Zenfone 3 מציעה שלושה מכשירים בעיצוב פרימיום

עם פתיחתו של כנס המחשוב קומפיוטקס (Computex) שייערך בימים הקרובים בטאיפיי, טייוואן, הכריזה חברת ASUS על שלושה דגמי סמארטפון חדשים לסדרת הזנפון שלה: Asus Zenfone 3, Zenfone 3 Deluxe ו-Zenfone 3 Ultra. השלושה משלבים עיצוב חדש הכולל זכוכית 2.5D משני צידי הדגם הבסיסי, בעוד שני הדגמים האחרים מציעים עיצוב מתכת מלא.

הסדרה החדשה מגיעה קרוב לשנה וחצי לאחר תחילת דרכה של סדרת ה-Zenfone 2 וכעת נוטשת אסוס את אינטל, שנטשה בעצמה את התחום, ומשלבת את מעבדיה של קוואלקום בכל הדגמים, כאשר דגם הבסיס (Zenfone 3) יכלול את מערכת השבבים Snapdragon 625, דגם ה-Deluxe יגיע עם Snapdragon 820 ודגם ה-Ultra בעל המסך הענק יצויד במערכת על שבב מדגם Snapdragon 652. כל הדגמים מגיעים עם חיישן ביומטרי לקריאת טביעות אצבע המשולב בגבם ויחד עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

ASUS Zenfone 3

ASUS Zenfone 3
ASUS Zenfone 3

הדגם הבסיסי ביותר בסדרה זוכה לעיצוב מעט שונה מאחיו. הוא משלב פאנל IPS בגודל 5.5 אינץ’ בצד המסך ושומר על רזולוציית Full HD 1080p שהוצגה גם בדגם הקודם בסדרה, אך הפעם עם זכוכית 2.5D המעניקה לו מראה אטרקטיבי הרבה יותר, בעיקר הודות לשילובה של זכוכית גם בחלקו האחורי של המכשיר.

מפרטו הטכני של המכשיר כולל מעבד בעל 8 ליבות Cortex-A53 בעלות תדר מירבי של 2Ghz. המעבד משולב במערכת על שבב Snapdragon 625 מבית קוואלקום הכוללת את המאיץ הגרפי Adreno 506. לצד אלה, משלבת אסוס במכשיר זיכרון עבודה בנפח 3GB RAM (עם אפשרות לשדרוג לדגם בעל 4GB RAM) ואחסון של 32GB\64GB (תלוי דגם) עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD. סוללת המכשיר מגיעה בקיבולת 3000mAh, כאשר הטעינה מתבצעת דרך שקע USB Type-C.

מערך הצילום במכשיר כולל חיישן 16 מגה-פיקסל ראשי מדגם Sony IMX298 המציע מפתח צמצם של f/2.0, פוקוס לייזר אוטומטי, פלאש כפול בשני צבעים ומערך ייצוב אופטי עבור תמונות וייצוב דיגיטלי עבור וידאו. מצלמת הסלפי כוללת חיישן 8 מגה-פיקסל המציע זווית רחבה של 85 מעלות וככל הנראה תכלול לא מעט פיצ’רים מובנים בצד התוכנה שיאפשרו למשתמשים לייפות את עצמם לפני צילום התמונות.

הדגם הבסיסי מציע מחיר אטרקטיבי למדי המתחיל ב-249 דולר (כ-960 שקלים לפני מסים).

ASUS Zenfone 3 Deluxe

ASUS Zenfone 3 Deluxe
ASUS Zenfone 3 Delux

דגם הפרימיום בסדרה הוא ללא ספק ה-Zenfone 3 Deluxe. הוא מגיע עם מבנה מתכת מלא ומסך Super AMOLED בגודל 5.7 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p המאפשר הפעלת מצב שיאפשר לו לפעול תמיד על מנת להציג מידע חשוב ללא צורך בהדלקת המסך, בדומה למה שמציעים כיום סמארטפונים אחרים בשוק כמו ה-Galaxy S7 של סמסונג או ה-LG G5.

המכשיר משלב מעבד 4 ליבות עוצמתי במיוחד המשולב במערכת על שבב המתקדמת ביותר כיום מבית קוואלקום, Snapdragon 820 ומציע זיכרון עבודה בנפח של עד 6GB RAM ואחסון בסיסי של 64GB מסוג UFS 2.0, עם אפשרות לשדרוג לגרסה בעלת נפח אחסון מובנה של 256GB, זו תגיע רק מאוחר יותר השנה. זו אינה הפעם הראשונה בה מכריזה אסוס על מכשיר בעל נפח אחסון בגודל זה, כאשר באוגוסט 2015 הציגה החברה את ה-Zenfone 2 Deluxe Special Edition שכלל נפח זיכרון אחסון של 256GB גם כן.

המצלמה הראשית במכשיר מציעה חיישן 23 מגה-פיקסל מדגם Sony IMX318 עם מצב סופר-רזולוציה המעניק תמונות באיכות 92MP. תוכלו לצלם איתה וידאו באיכות 4K והיא כוללת מייצב תמונה אופטי לתמונות ומייצב דיגיטלי לוידאו. באשר לסוללה לא ציינה אסוס את הקיבולת בשלב זה, אולם כן חשפה כי תתמוך בטעינה מהירה Quick Charge 3.0.

דגם ה-Deluxe יוצע במחיר התחלתי של 499 דולר.

ASUS Zenfone 3 Ultra

ASUS Zenfone 3 Ultra
ASUS Zenfone 3 Ultra

דגם האולטרה הינו פאבלט בעל מסך ענק בגודל 6.8 אינץ’ ורזולוציית תצוגה Full HD 1080p. המכשיר משלב מעבד מתומן ליבות המשולב במערכת על שבב Snapdragon 652 ומציע זיכרון עבודה בנפח מירבי של 4GB RAM ואחסון פנימי של 64GB. סוללת המכשיר תומכת בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0 ומציעה קיבולת גדול למדי של 4600mAh, המאפשרת גם טעינה של מכשירים אחרים בזרם של 1.5A.

עיקר התמקדותה של החברה במכשיר זה נגעה לצד המולטימדיה, הן בשל המסך הגדול והן בשל שילוב מערכת אודיו מתקדמת, הכוללת שני רמקולים בחלקו התחתון של המכשיר המאפשרים שמע בסטריאו והדמיית 7.1 ערוצים (דרך אוזניות) עם תמיכה ב-DTS.

מחירו של דגם האולטרה צפוי להתחיל ב-479$.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים