הוכרז: Lenovo ZUK Z2 – עם מסך 5 אינץ’ ושבב Snapdragon 820

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

לאחר שחשפה בחודש אפריל האחרון את מכשיר הדגל Z2 Pro, חשפה אמש (ג’, 31.5) יצרנית הסמארטפונים הסינית הקטנטנה זוק (ZUK), הנמצאת בשליטה של ענקית המחשוב הסינית לנובו, וריאציה מעט יותר קטנטנה עבור סמארטפון הדגל המתקדם, הוא ה-Lenovo ZUK Z2. בניגוד ליצרניות אחרות שמקפידות להציע מפרט צנוע יחד עם מסך קטן יותר בדגם ה”מיני” למכשיר הדגל שלהם, משלבת זוק ב-Z2 מפרט מן השורה הראשונה יחד עם עיצוב יוקרתי שלא מבייש כל מכשיר דגל ומסך מעט יותר קטן בהשוואה ל-Z2 Pro.

ה-Lenovo ZUK Z2 יגיע למשתמשיו עם זכוכית 2.5D המכסה את חלקו הקדמי והאחורי יחדיו, בעודה מתעגלת ישירות אל מסגרת המתכת היוקרתית שלו. בקידמתו נמצא מסך בגודל 5 אינץ’ “בלבד” (בניגוד ל-5.2 אינץ’ שב-Z2 Pro) וברזולוציית Full HD 1080p, כאשר מתחת למכסה המנוע מספקת את כוח העבודה מערכת שבבים מסוג Snapdragon 820 הכוללת 4 ליבות Kryo בתדר ליבה מירבי של 2.15GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 530.

ZUK Z2 Side

את זו יגבה זיכרון RAM בנפח 4GB שהופך אט-אט לסטנדרטי בשוק המובייל, בשילוב עם רכיב אחסון בסך 64 גיגה-בייט וסוללה בקיבולת 3,500mAh שתספק “חיי סוללה סופר ארוכים“, לטענת החברה. כמו כן, מציע המכשיר חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, שמוטמע בכפתור הבית הנמצא מעט מתחת למסך. מערך הצילום של ה-Z2 כולל חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ומנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי, יחד עם חיישן משני עם זווית רחבה ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

מחירו של התענוג, באופן לא מפתיע, אינו גבוה כלל ועומד על כ-1,060 שקלים (1,799 יואן סיני) עבורם מקבל המשתמש 4GB זיכרון עבודה (RAM) יחד עם 64 גיגה-בייט עבור אחסון. ה-ZUK Z2 יהיה זמין לרכישה בשוק הסמארטפונים הסיני כבר ביום שלישי הקרוב, ה-7 ביוני. בכל הנוגע להשקתו בישראל לא ניתן לדעת פרטים רבים, אם כי אנו מעריכים כי ה-Z2 יחד עם אחיו הגדול, Z2 Pro, עשויים להגיע ארצה בייבוא רשמי של רשת באג מולטיסיסטם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים