מייזו תחשוף את מכשיר הפרימיום לשוק הגבוה Meizu Pro 6 Plus ב-30 ביוני

Meizu Pro 6 (צילום: גאדג'טי) Meizu Pro 6 (צילום: גאדג’טי)

בעת שחשפה יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו את מכשיר ה-Meizu Pro 6, אף שהביא עימו מספר שידרוגים ושיפורים בהשוואה לקודמו, אין ספק כי נוצרה תחושה שלא מדובר בממשיך דרכו של סמארטפון הפרימיום לשוק הגבוה Pro 5, אלא דווקא ממשיך דרכו או מחליפו של ה-Meizu MX5 מהשנה שעברה. כעת, נראה כי תחושתינו היו מוצדקות, כאשר מייזו משחררת זה עתה טיזר לקראת אירוע הכרזה שתערוך ב-30 ליוני ובו תחשוף סמארטפון חדש בשם Meizu Pro 6 Plus.

מייזו, מצידה, שומרת על דממת אלחוט בעניין המכשיר החדש, כך שפרטים רשמיים אודות מפרטו אינם ידועים. עם זאת, יגיע להערכתנו ה-Pro 6 Plus עם עיצוב זהה באופן מוחלט לאחיו הקטן, הפרו 6, לצד מספר שינויים מהותיים במפרטו: צג ה-Super AMOLED שלו יגדל במעט וגודלו יעמוד בנקודה בין 5.5 ל-5.7 אינץ’, ברזולוציה של Quad HD 2K, זיכרון העבודה (RAM) שלו יגיע בנפח 4 או 6 גיגה-בייט וסוללתו צפויה לקבל גם היא שידרוג.

כמו כן, אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה בין סמסונג למייזו יימשך ומערכת השבבים שתניע את המכשיר תהא לא אחרת מאשר Exynos Octa 8890, שמשולבת במכשירי הדגל Galaxy S7 ו-S7 Edge. בניגוד להערכותינו, דיווח אחר טוען כי מייזו לא תבצע שינוי מהותי עבור יכולות העיבוד של המכשיר וה-Helio X25 מבית מדיה-טק היא זו שתגיע עימו. עוד מוסר דיווח זה כי מצלמת המכשיר הראשית תגיע ברזולוציית 21 מגה פיקסל, ככל הנראה יחד עם מערך 10 נורות הפלאש שנחשף עם ה-Pro 6.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים