גוגל תעזור לכם לפנות מקום בטלפון עם Uninstall Manager

בשנים האחרונות אנו עדים לתהליך מתמשך בו יישומים, ובעיקר משחקים, מתחילים לתפוס אחוז מאוד משמעותי מזיכרון מכשיר הסמארטפון. תוסיפו לכך את העובדה שהיום אנו נוטים לצלם כמויות רבות של תמונות וקטעי וידאו ותגלו שגם מכשיר עם נפח אחסון מכובד ימצא את עצמו מתמלא עד מהרה עד אפס מקום. בדיוק לשם כך שוקדת גוגל על פתרון פשוט וקליל בשם uninstall manager.

uninstall manager הוא שירות שיופעל באופן אוטומטי ברגע שהמשתמש ינסה להוריד יישום חדש מחנות האפליקציות של גוגל ויקבל הודעת שגיאה המבשרת שאין ברשותו מספיק מקום על המכשיר. ברגע זה, תופיע חלונית קטנה שתסביר לו את הבעיה ותעניק לו שני פתרונות אפשריים: הראשון הוא לגשת להגדרות ולהתחיל למחוק קבצי מדיה, והשני להתחיל למחוק אפליקציות שהותקנו במכשיר.

nexus2cee_psuninstallmanager

גוגל מבינה כי ישנן אפליקציות מהן יהיה לנו קשה להיפרד לכן מציעה קודם את אלו שאינן בשימוש תדיר. החלונית תציג את האפליקציות בהן המשתמש ממעיט לבלות ותציע לו להקריב אותן ראשונות. מתחת לכל אפליקציה ניתן לראות כמה היא שוקלת וכמה נפח היא עתידה לפנות. כל לחיצה על אפליקציה כזו או אחרת תעלה את פס ההתקדמות כלפי מעלה עד שנגיע לנפח המיוחל אותו צריך לפנות. אותו נפח כולל מופיע בפינה הימנית מתחת להודעה השגיאה, כך שניתן לשער כמה ואילו אפליקציות יש למחוק.

עדיין לא ברור אם uninstall manager זמין בתפוצה רחבה מאחר שישנם משתמשים רבים ברחבי העולם שטרם “זכו” לראות את הודעת השגיאה. יתרה מכך, קצת מוזר שגוגל לא מציעה לגבות את המדיה בשירותי הענן שלה וישר מציעה למחוק אותן מהמכשיר. כך או כך מדובר בצעד מבורך שיקל על אנשים לעשות קצת סדר במכשיר שלהם מידי פעם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים